Foto bij H5 ~ Harry Edward Styles

alle jongens zijn in mijn verhaal single, want anders klopt het niet met mijn geweldige (lees met sarcasme) ideeën...
ik wil trouwens even @curlystyles en jana bedanken voor jullie geweldige tips!
tips, reacties, abbo's of iets anders zijn altijd welkom!
lovesss

We gingen naar Simon toe, zodat we nog wat dingen konden overleggen over de clip. Waarschijnlijk was het toch wel hetzelfde praatje als altijd en hoefde ik niet echt op te letten...
Simon deed de deur open en begroette ons hartelijk. 'Hoi jongens, kom binnen. Willen jullie wat drinken?'
We liepen naar binnen en gaven door wat we wilden drinken. Het viel me op dat Simon zo blij was, waar zou dat nou weer door komen?
Ach, ik vraag het zo wel.
Met z'n vijfen zaten we wat te klooien in Simons woonkamer en Louis zat Niall achterna, geen idee hoe dat kwam...
Simon kwam de kamer in met ons drinken en een rol koekjes.
'Koekjes! Lekker!' hoorde ik opeens naast me, Niall.
Die jongen had ook altijd honger.
'Oke, jongens, even de aandacht erbij. We moeten het even hebben over de clip. Jullie weten dat het gaat over een meisje waar jullie allemaal een crush op hebben, toch?' zei Simon.
'Ja, we know. En dan proberen we alles om haar aandacht te krijgen?' vroeg Zayn.
'Inderdaad, maar nu is het probleem. Dit meisje moet op het einde een van jullie zoenen. Vrijwilligers?'
'Haha, is dat een probleem. Die meid is, op die foto's dan, super knap!' antwoordde Zayn. Ha, en ze noemde mij een meidenverslinder?
'Volgens mij zouden we het allemaal niet erg vinden om haar te zoenen, toch? Anders laten we haar kiezen?' stelde ik dan maar voor.
'Dat is een goed plan! Maar eerst moeten jullie haar wat beter leren kennen. Ze komt nu ongeveer aan in haar appartement, die is trouwens in hetzelfde complex als die van jullie. Maybe is het een goed idee om haar zo op te zoeken?' zei Simon toen.
'Goed idee, en dan mag jij de volgende keer het onderwerp maar brengen op die zoen.' antwoorde Liam.
'Oke, afgesproken! Ga nu maar naar huis en fris jullie op, want jullie zien er niet uit!'
'Aardig bezig Simon, maar oke, het klopt wel.' zei Louis.
'En, please, wees een beetje normaal. Ik heb er geen zin in om haar gillend weg te zien rennen...' doelend op de styliste die we vorig jaar hadden.
Lachend dacht ik terug aan die tijd. Louis was wel 10 keer uit zijn broek gescheurd en Niall had steeds eetvlekken op zijn kleding. We waren ook nooit op tijd bij haar, en we zaten nooit stil.
We waren gewoon ronduit een ramp...

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen