- kwart over 10 -

Isa we kunnen er maar beter nu uitgaan of anders worden je ouders boos en dan denk ik niet dat ik je de komende 2 weken nog zie.
haha dat denk ik ook niet nee kom we gaan.

- na het omkleden in Daan's hoofd -

zou ze dit hebben gezien als een date?, want dan kan ik er wel een kus geven op het eind.
en zou ik haar wel bij haar deur afzetten of is dat raar voor de eerste keer?
waarom is het zo moeilijk normaal is het bij meisjes makkelijk maar zij is anders.

- onderweg -

ik vond het heel leuk Daan als het de komende weken zo blijft ben ik eigenlijk we blij dat ik mee moest.
ja ik ook uhm Isa zullen we anders morgen weer afspreken als je kan dan en wilt want het hoeft niet persé.
ja lijkt me wel leuk sms jij de tijd.
is goed.
maar hier is me kamer ik ga maar naar binnen voordat me ouders open doen.
uhm ja doei dan.
ja doei tot morgen he Daan.

- in Isa's Ogen:

OMG het was geweldig en morgen weer, deze vakantie wordt top ik weet het zeker.

- als Daan thuis komt -

Daan net op tijd jongen.
je moeder en ik hebben goed nieuws voor je, omdat jij het niet naar je zin hebt hier hebben we aan Nils gevraagd of je bij hem mag slapen de komende 2 weken en hij vond het goed, is dat geen leuk nieuws.

- in Daan's hoofd -
nee dat kan niet ik zou deze 2 weken met Isa zijn.

en dat is nog niet alles Nils en zijn familie komen morgen al om je op te halen dus pak je spullen maar vast in.

- in Daan's hoofd -
Shit en ik zou morgen naar Isa toe gaan, hoe leg ik dit uit.

Reageer (1)

  • LeneX

    Echt leuk ik ben er net aan begonnen maar ik vind Daan ook zooo leuk <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen