ja ik ben een beetje in de war door school enzo sorry dat het zo lang duurde ik upload vandaag hoofdstuk en ik verbeter het morgen
P.s. volgensmij was risus diegene met de meeste stemmen zeg me als ik het fout heb.
en het spijt me zeer als ik dit fout heb:$

ik liep mijn ben uit 'nog niks gehoord van de vampieren' dacht ik bij mezelf waardoor ik naar buiten wou lopen 'mijn kleren' bedacht ik me snel en friste ik me op, waarna ik tot mijn spijt zag dat ik best te laat ben voor de dagelijkse opoffering.
Ik loop het podium op wat de mensen niet doorhebben door het ge moes "Mensen" zei ik terwijl ik me stem een beetje ophef ik glimlach even als het helemaal stil is en iedereen zijn ogen op mij heeft gericht de dorpoudste fluisterde in mijn oor wie er vandaag geoffert moet worden.
"geachte bewoners van wakkerdam" begon ik "jullie hebben gestemd op de persoon Risus" zei ik waarna een groep mensen knikte 'Wat?! Nee' schreeuwde Risus waarna ze weg probeerde te rennen maar een aantal pakte haar vast en brachten haar naar de brand stapel 'Iedereen zal doodgaan!'
schreeuwde Risus waarna ze in vlammen op ging en tot iedereens vermoedens verkleurde het vuur "Vandaag hebben we onze eerste vampier vermoord" zei ik tegen de burgers waarna ze een beetje juichde "maar wees niet te blij er zijn er meer en die zullen waarschijnlijk wraak nemen" iedereen was geschokt blijkbaar hadden ze er niet over nagedacht "ik stel nu voor dat iedeen veilig naar huis gaat" en ik loop het podium weer af.

Vandaag hebben we de eerste vampier vermoord(als goed is) anders mijn excuus en dan overleggen we wel

dus
engel-bescherm iemand
slet-ga naar iemand
vampieren-kies een slachtoffer

Reageer (3)

  • Spartan

    Ja het klopt!

    1 decennium geleden
  • Vasilisa

    Volgens mij heb je het goed gedaan en had Risus net 1 stem meer als ik.

    1 decennium geleden
  • Armadillo

    't was Twee twee, geloof ik ;#.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen