Foto bij H6 ~ Kim Hope Louisa

morgen kan ik niet schrijven want dan moet ik leren voor pww...
misschien vanavond nog een stukje en anders vrijdag sowiezo.
hope you like it!
loves.
btw. ik heb met mijn ouders over skype gesproken (: was echt heel blij dat ik ze eindelijk weer zag en met ze sprak (: nog 3 dagen...

Met mijn roze koffer in m'n hand liep ik richting de aankomsthal. Voordat ik weg ging, hadden mama en ik nog even heerlijk een middagje geshopt.
Mama had allemaal nieuwe kleding voor mij betaald, zodat ik er altijd goed uitzag bij die beroemde jongens (wat die allemaal in d'r hoofd haalt...) en zodat ik nog eens een avondje kon gaan stappen.
Toen ik de aankomsthal binnen kwam, zag ik een bodyguard staan met een boordje waar mijn naam op stond. Simon had me al verteld dat ik zou worden opgehaald en dan naar mijn appartement zou worden gebracht.
'Hoi ik ben Kim Hope Louisa. Wie ben jij?' vroeg ik de bodygaurd, die meteen een glimlach op z'n gezicht kreeg toen hij me zag.
'Hoi Kim, ik ben Tim. Ik herkende je al van de foto's. Weet je dat je nog mooier bent in het echt?'
'Leuk je te ontmoeten Tim. En nee, eigenlijk wist ik dat niet, maar dat valt toch ook wel mee?'
'Haha, zal ik die koffer van je overnemen? Hij ziet er nogal zwaar uit.'
'Bedankt, waar staat de auto?'
'Recht voor je neus.'
Met open mond keek ik naar de "auto" die voor me stond. Dit kon je toch geen auto meer noemen?
Het leek eigenlijk wel een beetje op een limousine...
Een super grote lach vormde er op mijn gezicht en ik stapte de "auto" in toen Tim de deur voor me openhield.
Tim stapte voor in en startte de motor.
'Zo, zin om je nieuwe huis te zien?' vroeg hij aan mij.
'Zeker weten, ben echt benieuwd wat ze hebben uitgezocht...'
'Haha, geloof me, het is geweldig.'
Oeh, nu begon ik toch wel zenuwachtig te worden.
wat hadden ze voor me in petto?

Reageer (2)

  • olahniall

    Likeee.

    1 decennium geleden
  • Curlystyles

    Nice!!!,,

    oh my gashh,, weetje ik heb vandaag gewoon fucking een 10 voor me engels gehaalt!! AAAAAAHHH en nu ben ik blij.. maar ik word nog blijer want mijn mama heeft net eten gekookt en ik heb nu eigelijk best wel super honger..
    snel verder wand je schrijft super!!! hihihihi


    Xxxx<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen