Hope you likeee

Niall

Toen we thuis waren plofte iedereen op de bank neer. Ik zei "ik heb hongeeer" waardoor ik een kussen in mn gezicht kreeg door Melanie. Toen Harry zei "Dat zou ik niet hebben gedaan als ik jou was" greep ik mijn kans ik stond op en rende als een idioot naar Melanie, die het jammer gemoeg al in de gaten had m er ook vandoor ging. Ik rende haar achterna ik had haar bijna te pakken totdat ze zichzelf in de wc opsloot. Shit dacht ik. Ik begon een stukje van ons nieuwe liedje; "He girl im waiting on ya im waiting on ya". Maar ze kwam er niet aan maar dan had ik een ander plan. Ik liep naar benenden en verstopte me. Een paar minuten later hoorde ik Melanie naar beneden gaan. En toen de deir open ging wachtte ik nog even en greep mijn kans..

Melanie

Shit waar is Niall dacht ik inmezelf. Die is vast eten aan het pakken ofzo, dus ik liep naar binnen. Totdat Niall er heel hard aan kwam rennen en gilde "HAHA NU HEB IK JE MELANIEEE!" ik gilde en Niall sprong op me en hij begon me eerst te kietelen "S..ST..OOP STOP GENADE GENADAA" hikte ik. Maar toen zag ik dat hij iets pakte. Toen ik het zag "OH NEE FLIK HET NIET NIALL JAMES HORAN!" "TE LAAT". En voor ik het wist kreeg ik een volle laag slagroom en vla over me heen. "GADVERREDAMME" "Niall die krijg je nog wel terug." opeens hoor ik Louis' stem "STAPELEEEN" ik snapte het eerst niet. Maar toen kwamen ze met z'n allen op me af en ploften ze op me neer. "MIJN GOD HOEVEEL WEGEN JULLIE?" riep ik. "zeggu Melanie probeer je nou te zeggen dat ik zwaar ben?" zei Louis "eehm ja." wat ik beter niet kon zeggen want Louis begon me te kietelen. "STOOOOOP".


Omg ik heb helemaal geen inspiratie meer dus sorrysorrysorry voor dit slechte stukje

Reageer (3)

  • angelaxxx

    Het is helemaal geen slecht stukje!! Ik het hilarisch!

    1 decennium geleden
  • Fericire

    NEE GEEN SLECHT STUKJE, SUPER GRAPPIG STUKJE!!!!! VERDER!!

    1 decennium geleden
  • NiallsCutie

    Hahahah, geniaal stukje! Hij is vet goed hoor! This geen slecht stukje! Je schrijft super! SNEK VERDUUR x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen