daan jonge is er iets met je?
uhm nee het is alleen dat het misschien toch beter is als ik blijf want anders is het ook zo lullig voor jullie want jullie hebben de vakantie al betaald.
jonge je hoeft je daar geen zorgen om te maken hoor als het van ons niet had gemogen hadden we toch ook niet gevraagd aan Nils of het mocht, ik snap het niet hoor.
ik wel.
je snapt me pap?
ja ik denk niet dat jij het erg vind dat wij de vakantie al betaald hadden ik denk dat je om een andere reden wil blijven.
nee hoor welke reden zou dat dan moeten zijn?
een meisje of zo iets misschien?
pff ik een meisje natuurlijk niet pap ik blijf toch niet voor een meisje langer in dit hotel.
nou wat is het dan?
het is.... uhm... nou... ok het is een meisje ze heet Isa en ze is super lief en mooi en ik heb beloofd om deze twee weken met haar door te brengen.
Oh wat leuk op welke kamer zit ze hoe oud is ze hoe ziet ze er uit waar heb je haar ontmoet?
mam doe even rustig, ze is 14 en ze heeft bruin haar bruine ogen en super mooi en ik heb haar ontmoet op de gang.

oh nu snap ik het dus je hebt ook niet alleen gezwommen of wel?
nee met haar maar mam alsjeblieft laat me deze 2 weken hier blijven.
ja maar morgen komt Nils wel dus hij moet morgen wel mee als je weer afgesproken hebt.
dat maakt niet uit ik sms haar even snel dankjewel

sms aan: Isa

sms: ey morgen kan ik maar is het goed als me vriend Nils ook mee gaat want hij komt morgen snap je....

tutu
een nieuw bericht van Isa

sms: ok mooi ik ook en maakt niet uit hoor ook gezelig met z'n drietjes toch. zullen we dan morgen 2 uur doen.

antwoorden: ja is goed zie ik je dan slaap lekker x

pff daar heb ik me weer uit gepraat, alleen weet Nils vanaf morgen wel dat ik Isa leuk vind.
ik hoop echt dat hij z'n mond houd.

Reageer (4)

  • niallfeather

    dankjewel maar ik moet eerst even leren. ik maak het volgende hoofdstuk misschien vanavond nog.

    1 decennium geleden
  • annoesginny

    snel veder gaan het is echt een leuk verhaal

    1 decennium geleden
  • niallfeather

    dankjewel

    1 decennium geleden
  • LeBoef

    jeej geweldige story please ga snel verder i love it<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen