Foto bij 31: The training starts

The leaf

'Naruto wacht met...'Yamato was binnen gestormd en had deze woorden geroepen. 'Wat is er?'vroeg Naruto. 'Naruto,'begon hij. 'Ik weet wat er in de brief staat ...maar je kan niet...(hoe moet ik dit zeggen)...je kan niet achter sasuke.'zei hij. In de brief stond namelijk dat Sasuke weer gezien was ,niet ver van het dorp. 'Hoe,hoe bedoel je?'vroeg Naruto. 'Je kan er niet naartoe gaan hij heeft Killer Bee ontvoerd!'riep hij. 'Wat wie is ?' begon Naruto. 'Hij is een jinchuuriki uit the hidden cloud village.' zei hij. 'Ma...'begon Naruto maar yamato keek hem aan. ' Dan zullen we moeten trainen!' riep Naruto.

Een uur later

'Je bent dom Naruto!'riep kakashi. 'En jij dan je kan nooit op tegen een sage!' riep hij terug. ('ik moet mijn sharingan gebruiken.')dacht kakashi. 'Te laat!'riep Naruto. Hij was uit de struiken gesprongen en richten zijn vingers naar het achterwerk van kakashi. 'Nee toch!'riep kakashi. Maar het was te laat Naruto raakte hem en kakashi vloog de lucht in. 'Hha.'lachte Naruto. Iets te vroeg want Kakashi verdween. 'Dat was op het nippertje.'hoorde Naruto Kakashi zeggen. 'Wat?'vroeg Naruto. 'Ik kon nog net op tijd een kloon maken.' zuchtte Kakashi. 'De tijd is om!'riep Yamato. 'Pff...' kakashi keek naar Naruto en vroeg:'wat is er?'
'Ik wil...ik wil naar Sasuke.'zei hij.'Dat mag pas als je klaar bent.'zei kakashi. 'We beginnen opnieuw!'riep Yamato.'Honderd seconden we starten binnen drie , twee , een NU!'

Reageer (2)

  • EvilCupcake

    Lol snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Luckey

    Omg!!!!
    Snel verder please :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen