Nog een stukje voor 7 uur :D

Voorzichtig legde Niall me neer op het bed, hij ging met zijn benen om mijn heupen zitten en drukte zijn lippen passievol op die van mij. Ik likte met mijn tong over zijn lip, hij opende zijn mond en onze tongen vochten om de dominatie. Niall's heupen bewogen zachtjes op en neer en ik kreunde gedempt. Ik gleed met mijn handen over zijn rug tot ze op zijn kont lagen, Niall legde zijn handen op mijn heupen en streelde de huid onder mijn shirt. Hij pakte de rand van mijn shirt en trok hem voorzichtig over mijn buik, waar de wond nog duidelijk zichtbaar was. Niall haalde zijn lippen van die van mij en ging rechtop zitten. Hij trok mijn shirt nu helemaal uit en drukte een kusje vlak boven de rand van mijn broek en ik voelde dat mijn broek strakker kwam te zitten. Hij drukte nog een kusje net onder mijn wond\litteken, toen voelde ik zijn lippen vlinderzacht op de wond en ik huiverde. Langzaam drukte hij verder kusje naar boven tot hij bij mijn kaak was, hij zette zijn lippen op mijn kaak en zoog het bloed naar boven. Ik kreunde en dit keer was het niet gedempt door Niall's lippen, hij drukte glimlachend nog een kusje op mijn mond hoek. Ik wilde mijn lippen op die van hem drukken maar hij trok zich snel terug, toen ik weer ging liggen op het matras drukte hij een kusje op mijn andere mondhoek en weer wou ik mijn lippen op die van hem drukken. Niall ging weer rechtop zitten, kreunend van frustratie drukte ik mijn heupen omhoog. Niall's grijns werd alleen nog maar groter toen hij voelde hoe opgewonden ik al was, hij boog zich weer voorover en beet in mijn oorlel.
'Be patient, Love' fluisterde hij mijn oor, ik huiverde van genot. Zijn stem was diep en schor, ik ging voorzichtig wat rechtop zitten en trok Niall's shirt uit.

Reageer (4)

  • iBiebersGirl

    Super <33
    Snel verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • blackflower

    i agree with appelpudding
    snel verder!!!!!!
    (K)

    -xxx-

    1 decennium geleden
  • Appelpudding

    Asdfghjkl woow zo asome
    Xx'
    We want more cus we all are pervs :x

    1 decennium geleden
  • Seconds

    (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen