oke, ik heb dit geschreven om te kijken of ik het kon... Het is best wel awkward, en ik weet niet of het goed of slecht is dus...

Ik druk een kus op Niall's sleutelbeen en beweeg met mijn handen naar de knoop van zijn broek, als ik hem open wil maken legt Niall zijn hand op die van mij.
'Nee, jij bent gewond. Jij gaat gewoon liggen en genieten.'
Dat laatste zegt hij met een grijns, ik streel met mijn vingers over de snee op zijn wang.
'Jij bent ook gewond.' zeg ik, hij pakt mijn hand en kijkt me lachend aan.
'Ik heb geen gat in mijn buik. Nu achterover liggen en geniet.' zegt hij quasi-streng, hij duwt me zachtjes achterover en drukt zijn lippen weer op die van mij, meteen open ik mijn mond en onze tongen spelen wild met elkaar. Niall maakt de knoop van mijn broek los en trekt hem in een keer naar beneden, ik schop hem verder uit en hij valt met een zachte plof op de vloer. Hij doet snel ook zijn eigen broek uit en gaat dan op zijn knieën tussen mijn knieën zitten, hij trekt ook mijn onderbroek uit en mijn lid staat recht omhoog. Niall sluit zijn hand om mijn lid en beweegt zachtjes op en neer.
'Hmmmm, Niall...' kreun ik, mijn ogen zijn gesloten. Het is nog maar zo'n kleine aanraking en ik kan het al bijna niet meer aan, Niall's hand verdwijnt van mijn erectie.
'Please, Juju. Ogen open' vraagt de smekende stem van Niall, ik open mijn ogen en zie dat Niall voorover buigt. Zijn lippen sluiten zich om mijn erectie, ik hap naar adem. Een warm gevoel verspreid zich door mijn lichaam, ik voel dat ik het niet lang meer ga volhouden. Ik zet mijn handen in Niall's blonde haren en ik voel zijn tong over mijn eikel gaan. Dat was de druppel, ik voelde alles omhoog komen. Ik kreunde hard om Niall te waarschuwen maar het was al te laat, ik kwam klaar in Niall's mond en tot mijn verbazing slikte hij alles door. Dat zag er eigenlijk best wel sexy uit...

Omg, awkward...

Reageer (4)

  • HEERSBEESTJE

    waaah awkward...
    xD
    maar snel verder!

    1 decennium geleden
  • lalalia

    haha ik vind het goed hoor! volgens mij zou ik het veel slechter hebben geschreven!! Ik ben het eens met Appelpudding, meer??? X

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Best wel awkward om hier op te reageren xD
    Snel verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • Appelpudding

    Omg je kan het je kan het je kan het zelf heel goed! Je kan het je kan het je weet nu hoe het moet! Oftewel vervolg(flower)?
    Xx'

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen