Foto bij O13

Hii peepzz, gister ook Niall zijn twitcam gezien?(ik heb er een quizz over gemaakt :D) Jammer dat hij vandaag niet nog een had met Zayn.. Sorry dat ik jullie heb laten zitten :$ maar ik zit nu in 3VWO en ik heb het echt iweojfksd druk D= eigenlijk moet ik nu ook nog scheikunde en wiskunde maken WATEENFEEST. Ik ga proberen de aankomende dagen elke dag wat de posten maar ik kan niks beloven D= echt sorrysorrysorry daar voor!
xx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Creator

    Respect -.- Voor dat soort mannen? Dacht ut dus effe nie (N)

    1 decennium geleden
  • Creator

    Het zelfde gevoel als je moeder meekijkt als je op de computer zit.
    OOHH DAS ZOOOOO FUCKING IRITANT! Zit ik beneden op de computer op Q. en dan gaat ze helemaal vragen stellen enz. Ik klik het dan altijd gelijk weg. Dalijk lees ik zo'n 16+ stukje ofzo (zip)

    1 decennium geleden
  • CrazyLove4

    :|... Zo ken ik Wim niet meer!:\... Das gewoon niet aardig meer! Zelfs niet voor een ontvoerder! STOUT!(N)

    1 decennium geleden
  • iHeartNouis

    Ah, wat is hij gemeen.
    Snel verder, x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen