Foto bij *2* Oost west thuis best

Deze verhalen komen voor dat het meisje in het ziekenhuis beland! Have fun!(by the way de auto hierboven heeft ze gekregen!)

Ik haat de ochtend na een feestje, toch iets te veel gedronken. Maar het was ook wel heel gezellig. Samen met mijn 2 zussen: Angel en Katty. Angel is 20, Katty 19 en ik ben net 18 geworden, vandaar dat feestje. Ik kreeg gewoon een nieuwe auto! Met allerlei kleuren. Mijn beste vriendinnen zeggen vaak dat ik nog eens doodga aan al die kleuren. Maar dat maakt niet uit, het gaat erom dat ik een auto heb. Ik zal niet eens weten welk merk... Maar dat maakt niet uit. Dol gelukkig kijk ik terug op de vorige avond. Het was echt leuk geweest vooral die ene jongen... Hoe hete hij ook alweer? O ja Marc. Vanavond was ik eindelijk stoer genoeg om op hem af te stappen. Wat bleek vond hij mij ook leuk! Ik was al eerder op hem, was er net klaar mee.. Maar mijn vriendinnen hebben hem weer onder mijn aandacht weten te brengen. Ergens haat ik ze maar ja wat moet je ermee. Ineens hoor ik een geluid. Het klinkt als een heel hoog gekrijs. Nee, meer op nagels die over een schoolbord gaan. Ik ben doodsbang. Wat gaat er gebeuren. Het stopt bij mijn kamer. Ik ren naar mijn inloopkast. En verstop me op een plek waar zelfs mijn zussen het bestaan niet van kennen. Het ''ding'' doet mijn deur open. Ik hou mijn adem in. Zit ik hier in mijn paarse lingerie. Dit is wel zwaar klote. Gelukkig was ik vroeger heel creatief. Zo erg zelfs dat ik tegen mijn muur aan sloeg en dat daar een gat in ontstond. Daar is later mijn kast voor gezet. Ik ga naar die ruimte toe en dan vang ik een glimp op van het monster...

Reageer (2)

  • 1anoukie

    Mijn auto heeft lekker allemaal KLEURTJES!

    1 decennium geleden
  • ultionem

    haha, paarse lingerie??? valt me tegen van je :P k had regenboog verwacht :P
    srry sgat, hou wel van je
    je schrijft super, k lees snel verder
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen