Foto bij H7 ~ Kim Hope Louisa

even snel, moet eigenlijk leren,
maar moest gewoon even schrijven:)
hope you like it!
lovess

Tim had me afgezet bij een appartementencomplex. Hij zei dat ik me moest melden bij de beheerder, die naast de ingang zat.
Dus zoals hij zei, liep ik naar de beheerder toe.
'Welkom, mevrouw Louisa. Hier is uw sleutel. Derde verdieping en dan de linker kant, nummer 11. Als u vragen, klachten of iets dergelijks heeft kunt u altijd hierheen komen en als er niemand is mag u mij ook bellen.'
De beheerder gaf me mijn sleutel en een briefje met zijn nummer erop.
'Dank u wel voor uw hartelijke welkom, meneer. Is er hier misschien ook een lift?'
'Ja zeker, wat dom van me om dit niet te melden. De hoek om en dan rechts.'
'Oke, nogmaals bedankt. Tot ziens!'
Wat een aardige man, dacht ik bij mezelf. Glimlachend liep ik de hoek om en drukte op het knopje van de lift.
Uch, de lift was op de bovenste etage... Dat ging nog wel even duren.
Toen de lift er eindelijk was, stapte ik naar binnen.
'Stop! Houd de lift tegen!' werd er opeens geroepen.
Vlug stopte ik mijn hand tussen de liftdeuren, zodat die niet dicht zouden gaan.
Vijf (knappe) jongens liepen druk naar binnen. Een van hen bedankte me, terwijl de rest nog lekker doorschreeuwde.
Nu maar hopen dat die jongens heel wat hoger zaten zodat ik hier geen geluidsoverlast van zou krijgen...
'Hee, ben jij niet die Kim?' vroeg een blonde jongen me opeens.
'Ja, dat klopt. Hoezo?' antwoordde ik maar, hoe kende hij mijn naam?
'Leuk je te ontmoeten, ik ben Niall. Wij zijn one direction, zoals je waarschijnlijk wel weet?'
Is dit one direction?
'Ow, sorry, ik herkende jullie niet. Wonen jullie ook hier?'
'Ja, op de derde verdieping aan de rechterkant. We waren net onderweg om naar jou toe te komen.' antwoorde de jongen, die blijkbaar Niall heette.
'Hee Niall, wie is dat mooie vriendinnetje van je?' vroeg een jongen met bruine krullen.
Ik voelde mijn wangen rood worden, en sprak me zelf toe cool te blijven.
'Haha, heel grappig Hazz. Dit mooie meisje hier is Kim. You know, van onze volgende clip?'
'Echt?! Omg, je bent serieuz nog knapper in het echt! Ik ben Louis, btw. Maar dat wist je natuurlijk al.'
ja hoor, daar kwamen die rode wangen weer.
'Leuk jullie te ontmoeten jongens.' antwoordde ik maar, gewoon omdat ik toch wel iets moest antwoorden en niet als een dom konijn over komen.
'Ik heb een geweldig idee, zullen we vanmiddag even naar jouw appartement toe komen en dan kennismaken. En dan vanavond met z'n alle naar de bios, ofzo?' Stelde Louis voor.
'Ja leuk idee' Schreeuwde de rest van de jongens.
Ik knikte ook instemmend.
wat daar zou gebeuren...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen