dit is voor alle mensen die te lui zijn om een reactie op mijn verhalen te geven (A)

en grom ontsnapte uit mijn kamer. Verbaasd liep ik ernaartoe en keek om de hoek van de deur. Edward zat met een geïriteerde blik achter mijn computer en de diepe frons zag er best grappig uit op zijn te serieuze gezicht.
"Wat is er Edward? "
Ik wierp een blik op het beeldscherm en zag dat Quizlet open stond.
" Geloof jij dat nou? je hebt 40 mensen die een abo op je hebben, en je hebt maar 3 reacties!"
Zuchtend zette ik mijn handen ik mijn zij en dacht na.
"Ja, dat klopt.. maar wat is daar mis mee? ik kan toch wel zien of mensen het leuk vinden? als mijn verhaal toch vaak gelezen word.. "
"Nou.."Mijmerde Edward.
"Mischien hebben ze wel per ongeluk op de link geklikt en werd dat ook meegetelt als gelezen, dus waarom kunnen ze niet gewoon een berichtje achterlaten?! "
Ik rolde met mijn ogen maar stiekem wist ik dat hij gelijk had, het sloeg ook nergens op want het was maar iets van 3 seconde werk.
" Nou, Edward, mischien moet je ze dat zelf maar vragen? " Edward schudde koppig zijn hoofd en stond op. Hij gromde. "Ik ga even op iets kleins en snels jagen. mischien een muis of een konijn ofzo. "
Ik liet me op de bureaustoel vallen en klikte op "nieuw hoofdstuk" bij quizlet.
"Jaja, ga maar. maar wel voor vanavond terug zijn, er moet iemand op mijn broertje passen en de Quileute stam is weg. "
Ik probeerde te bedenken waarover ik nu zou gaan schrijven toen ik plots van schrik van de stoel opsprong.
Edwards woorden denderde door mijn hoofd; "Ik ga even op iets kleins en snels jagen. mischien een muis of een konijn ofzo. "
konijn...
Gillend rende ik de kamer uit, naar de tuin zo hard als ik kon. "EDWARD, NEE BLIJF VAN SPEEDY AF! "

Reageer (11)

  • RoseHeart

    haha x3

    1 decennium geleden
  • Loverdose

    HAHAH XD

    1 decennium geleden
  • aRealCullen

    Geweldig blijf van speedy af haha
    verder

    1 decennium geleden
  • IamLOVE

    moet gewoon nog ff een reactie geven je hebt gwn helemaal gelijk! echt fantastisch dit!

    1 decennium geleden
  • PeetSTORY

    Geweldig xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen