Foto bij H8 ~ Harry Edward Styles

heehee,
jeej al 4 abbo's:)
btw. hier zegt Harry dat ie er niet uit ziet enzo, maar hij ziet er altijd goed uit, hihi.
sorry maar hij is gewoon super knap:)
hope you like the chapter!
lovesss

'Hee Hazz, waar zit je met je gedachten? We zijn er al hoor' Zei Louis, terwijl hij naar me knipoogde.
Oh god, daar kwam die rode kop weer van mij.
Snel liep ik achter Louis de lift uit. We zeiden nog even gedag tegen Kim en liepen ons appartement in.
Ze was echt heel knap. En dan ziet ze mij voor de eerste keer, en zie ik er zo uit!
Dan moest ik er vanavond maar iets van maken. Sowiezo dat ik naast haar moest zitten in de auto en in de bioscoop, anders maakte ik geen kans meer.
'Hee jongens, volgens mij is er iemand in loveeee!!' hoorde ik opeens Louis zeggen, doelend op mij.
Uch, waarom had hij dat toch altijd door?
'Waar heb jij het nou weer over? Ik weet echt niet waar je het over hebt.' Shit, het was dus echt te duidelijk...
'Haha, het maakt niet uit Hazz, volgens mij vinden wij haar allemaal wel leuk...' zei Liam blozend.
'Word dit nu serieuz een strijd om een meisje?' vroeg Zayn.
'Blijkbaar, good luck guys!' antwoorde Niall.
'Hoe bedoel je "good luck guys"? Vind jij haar niet leuk dan?'
'Ehmm... ehm... nee... ehm...'
'Oho, wie is het, Nialler?'
'Niemand, niemand! just...'
'ja hoor Niall is verliefd! Je hoeft het ons niet te vertellen hoor! maar doe je het wel veilig.'
Ja hoor, daar gingen ze weer. Niall rende achter Louis aan en wij stonden het spektakel te beschouwen, like always.
'Hee guys, ik ga douchen. Zullen we over een half uurtje richting Kim?'
zei ik toen maar.
Ik hoorde wat instemmend gemompel, dus liep ik rustig naar boven.
Snel pakte ik wat kleren uit mijn kamer en liep richting de badkamer. Thank God, dat er een slot op de badkamerdeur zat, anders wist ik niet hoeveel mensen (kuche, Louis, kuche) naar binnen zouden komen.
nu maar hopen dat ik er vanavond wel goed uit zie...

Reageer (1)

  • Curlystyles

    Nice schatje!!

    Things getting better and better hihi,
    Je schrijft echt goed en duidelijk!
    Whahaa ooh dit moet ik echt f vertellen wad ik vandaag allemaal weer heb meegemaakt,
    Eerst gingen we in de klas met pepernoten smijten dus me leraar tripte hem daarna hadden we een toets
    En hoe lief ik ook was ik schreeuwde de antwoorde lekker door het lokaal
    Het mooiste was ze had niks door hahaha daarna kwam er opeens een jochie van 10 naast me fietsen helemaal stoer doen toen zei ik dat het een snotaap was en toen viel er een jongetje van de fiets!' Zo zielig en nu nu kijk ik ene horrorfilm maar ik werd bang dus geef ik jou maar een reactie via mijn telefoon vandaar de spellingsfouten misschen whahhaa


    Xxxxen snel verder. !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen