beantwoorden.

text: uhm ja... en het gaat wel goed met jou?

Isa leg je mobiel weg tijdens het eten.
ja mam ik was alleen even aan het kijken of ik een bericht had.

- in Isa's hoofd -

ok Daan gaat nu eten halen als ik nu ook ga dan kunnen we even praten maar zou dat niet raar zijn ik bedoel me ouders weten niet dat ik hem al eerder heb ontmoet zij denken dat ik hem alleen in de lift gezien heb.
en Tom zou er vast tussen springen.

Isa, Isa aarde aan Isa.
oh wat?
waar zat jij aan te denken?
oh nergens aan hoor Kayleigh.
jawel je was helemaal aan het lachen zeg op of ik vertel het pap hoor.
jezus he ik zij toch nergens hoe oud ben jij om het tegen pap te zeggen?
was maar een grapje hoor zo kinderachtig ben ik niet tensloten ben ik jou niet of wel.
* Isa rolt haar ogen *
maar ik ga eten halen ga je mee?
ja is goed.

- in Isa's hoofd -
gelukkig is Daan alweer weg, maar die Nils straks hoelaat komt die ik heb hem nog niet gezien.


- uit Daan's ogen

we stapten samen met Isa's familie in de lift.
dat was best ongemakkelijk, zou pap gezien hebben dat zij het meisje is die ik leuk vind?
het was echt jammer dat ze haar broertje niet liet uitpraten over wie zij het leukste vond van die band want misschien waren wij dat wel.
ik hoop zo dat ze mij wel leuk vind.
ik vind het wel jammer dat Nils komt ik wilde eerst nog wat tijd met Isa door brengen, steaks vind hij haar ook leuk dan heb ik echt een probleem.
en wat moeten we eigenlijk gaan doen vanmiddag.

Daan! ik draai me om en zie Nils hij komt bij ons zitten met ze familie we zitten allemaal gezellig te praten maar ik kan me hoofd er maar niet bij houden ik kijk de hele tijd naar Isa.
ze is echt heel mooi.

- na het eten -

dus Daan je vind dat meisje achter ons wel leuk of niet?
wat hoe kom je daar bij Nils.
nou elke keer zit je naar haar te kijken is zij ook het meisje waarmee we vandaag gaan chillen?
ja dat is zij maar ik vind haar niet leuk hoor.
nee nee ik help je wel ik heb al een plan hoe ik jullie bij elkaar krijg.
nou en als jij gaat helpen wordt het helemaal niks of wel.
dus je vind haar wel leuk!
ja ik vind haar leuk ok zij is gewoon anders dan de rest ik weet niet wat er met me is, ik weet niet eens wat we kunnen doen vanmiddag.
ik wel we gaan midgetgolfen.

Reageer (2)

  • niallfeather

    dankjewel weet jij misschien een leuke naam voor de beste vriendin van Isa?

    1 decennium geleden
  • LeBoef

    please ga snel verder ik vind het een geweldig verhaal please_O_(lol)(K)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen