"Welkom kamp Zuid op jullie 2e eilandraad. Kira je deed niet mee aan de proef zou je het eerlijk vinden om dan weggestemd te worden". "Nee zeker niet het is niet mijn schuld en moet daar dus ook niet op afgerekend te worden". "Raymond dit is jouw laatste eilandraad dat je immuniteit hebt ben je bang om daarna weggestemd te worden". "Nee ik ga er gewoon voor zorgen dat ik hierna niet weggestemd word".
"Jullie mogen stemmen".

Nadat iedereen gestemd had ging Marc de pot ophalen.
"Voordat ik begin te tellen wil ik vragen of iemand zijn vrijstelling of immuniteitsmunten wilt inzetten". "Ja ik wil 1 immuniteitsmunt inzetten"zei Leryn. "En ik wil mijn vrijstelling inzetten".

"Ik tel de stemmen de eerste stem voor Leryn zal vervallen en als stemmen voor Tomi vervallen ook.

Stem 1: Polina

Stem 2: Kia

Stem 3: Kira

Stem 4: Kia

Polina en Kira jullie hebben 1 stem
Kia jij hebt er 2

Stem 5: Kia

Stem 6: Kia

Het is eigenlijk al beslist maar de toch voor de eer.

Stem 7: Leryn en die vervalt dus

Adje,Tomi en Leryn jullie hebben 0 stemmen
Kira en Polina jullie hebben 1 stem
Helaas Kia jij hebt 4 stemmen en moet de expeditie verlaten".

"Het is jammer ik wilde Liberia bekend maken door mee te doen ik hoop dat dat gelukt maar ik geef het een kleine kans ik wens de rest succes". Ze nam afscheid pakte de vlag van Liberia en vaarde naar het afvallerseiland wat niemand wist.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen