Foto bij H33

Omg! Wat zou ik zonder mijn lieve abo'tjes moeten! C:
Dank jullie! *geeft knuffels*

'Het komt wel goed,' Aryen heeft zijn hand op mijn arm gelegd en ik kijk heb blij glimlachend aan. Dan went hij zich af tot Cecile en Sisja. Hij geeft een knijpje in mijn hand.
'Cecile... eigenlijk is er een reden dat we terug kwamen naar jouw huis.' Aryen klinkt nerveus.
'Ruïne,' verbetert Cecile hem.
'Ruïne,' zegt Aryen terwijl hij begint te wippen.
'Maar wat is er?' Het is Sisja die dat vraagd. Sisja kijkt bezorgd naar de wippende Aryen.
'Nou... een voorspelling...'Mompelt Aryen.
'Voorspelling?' Cecile probeerd zijn blik op te vangen, maar het lukt haar niet. Dus ze schuifd naar voren rond het vuur en probeerd het nog maals. Aryen tilt zijn hoofd op en kijkt haar aan.
'Nou... er is een voorspelling over jouw... Iets met jouw en je familie,' zegt Aryen.
Tot mijn grote verbazing begint Cecile te lachen.
'Hahah!' Roept ze, terwijl ze lacht. 'Haha!'
'Wát? Wat is hier zo grappig? Aryen is serieus hoor!' Zeg ik geïrriteerd.
'Huh? Weet Lilith het dan ook?' Vraagt Sisja.
'Hahahaha!' Roept Cecile.
'Wat is er zo grappig?' Vraagt Aryen ook. Cecile slikt en glimlachend kijkt ze hem aan.
'Ik heb geen familie, het verbaast me dat Lilith je dat nog niet verteld heeft.'
'Lilith heeft me jouw privé leven helemaal niet verteld,' liegd Aryen,'Dat was niet nodig, ik ken je al zins we ooit kind waren.'
Daar schriken Sisja en Cecile toch wel van.
'Kind?' Vraagt Cecile,'Hoe bedoel je? Heb ik je ooit ontmoet?'
Daarop vertelt Aryen alles aan haar over haar verleden en de voorspelling. Terwijl ik en Sisja voor afschuw luisteren. Ook legt Aryen mijn theorie voor. En onder het hele verhaal zegt niemand iets.

'Dus...' Zegt Cecile als we klaar zijn,'Ik... We...' Zegt ze in de war en met grote ogen. Nitor legt onder tussen zijn kop op haar schoot. Wijze ogen kijken naar haar op.
Aryen ik en Sisja zwijgen.
'Ik... mijn ouders...' Tranen komen in Cecile's ogen terwijl het doordringt bij haar. 'Ik... ik... ik...'
Tranen glijden over haar wangen en ik knijp mijn ogen dicht. Maar het gierende zielige geluid wat ze dan begint te maken kan ik helaas niet buiten sluiten, dus ik open mijn ogen weer.
Cecile zit op haar knieën en met haar handen voor haar ogen geklemd te huilen. Haar ogen tranen en haar gezicht is rood.
'Ik ben verstoten, ik ben niet gewilt,' huilt ze. Ik buig mijn hoofd en kijk naar de grond, 'Ik ben een monster, ik ben een... kwaad,' zegt ze dan.
'Nee, nee! Herrinder je wat Lilith zei, je bent juist diegene die ons gaat redden!' Aryen trekt aan haar hand.
'Niet, niet, niet! Waarom zouden mijn ouders me dan verstoten?' Huilt ze.
'Omdat ze niet zo slim zijn als Lilith, en ze hielden wel van je, echt. Maar wat de koningin besluit gebeurd.' Aryen's stem is zacht en liefdevol. Een huivering trekt door mijn vlees.
'Weet je dat zeker?' Vraagt Cecile terwijl ze haar hoofd omhoog houd en Aryen aan kijkt. Grote lijnen tranen zijn zichtbaar op haar wangen.
'Ik weet het zeker,' zegt Aryen en hij glimlacht.

Reageer (2)

  • dineniel

    Tranen glijden over haar ogen
    ik denk dat de tranen over haar wangen glijdenxD
    aryen weet ook altijd wat hij moet zeggen

    1 decennium geleden
  • Yuzu

    Snel verder (Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen