Lucy Donohue probeerde om tussen mij en Malfoy in te komen, wat opzich best dapper was. Ze schreeuwde dat we moesten stoppen. 
Hoe dan ook, verder naar het moment wanneer Blaise, Crabbe en Pansy Malfoy letterlijk naar een andere plek moesten dragen om hem rustig te krijgen. 
Toen dat vreselijke schepsel uit mijn ogen was, ging ik langzaam ademen om rustig te worden. 
Toen ze zeker waren dat ik niet op Malfoy af zou rennen om hem te vermoorden, lieten Nott en Goyle me gaan en gingen naar Malfoy toe om hem te helpen met rustig worden. 
Dit is het moment waar ik alleen was met mijn twee beste vrienden. Paige en Lucy keken me aan alsof ik gek was geworden. 
Ik gaf ze een koude blik, pakte mijn uniform en stormde de coupé uit zodat ik me kon omkleden en de snee kon spoelen.  
Toen ik weg stormde hoorde ik Paige zuchten. Ik zag haar rollende ogen voor me toen ze zei: 'Dit word een hel van een jaar.' 

Ik nam de tijd om mijn uniform aan te doen, die ik eigenlijk best leuk vond. Het bestond uit sokken tot mijn knieën, een zwart shirt, een witte blouse met het embleem van Slytherin erop en een groen met zilvere stropdas. 
Ik spoelde het bloed van mijn gezicht en was blij om te zien dat de snee in mijn wang was gestopt met bloeden. 
Ik deed mijn haar goed, dat er niet meer uitzag door Malfoy en deed mijn make-up. 
Toen ik klaar was keek ik fronsend naar mijn spiegelbeeld. 
'Geweldig! Precies wat ik nodig heb voor het nieuwe jaar. Een grote snee en een blauwe plek op mijn gezicht!' Er borrelde weer haat op voor Malfoy, meer als eerst. 
Ik was klaar en ging weer terug naar Lucy en Paige in de coupé. 
Ze stopten allebei met praten toen ik binnenkwam. 
'Wat?!' vroeg ik nogal geïrriteerd. 
'Geez, beetje gespannen, Lex?' vroeg Lucy kalm. 
Ik trok mijn wenkbrauw op. 'Oké, ik weet dat ik vreselijk ben nu, maar zo zou jij ook zijn als Draco Malfoy zojuist een boek in je gezicht gooide.' 

Reageer (1)

  • Dionysus

    Super! Daar moet je Daphne voor heten hé? c:
    Kijk, er is ook een liedje van Kelly Clarskon, Beatiful Disaster (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen