Foto bij H9 ~ Kim Hope Louisa

Heehee!
Ben nu leuk BBC 1 aan het luisteren, Liam<3
Maar zit nu weer met mijn ktknie, die weer pijn doet...
Maja hoop dat jullie het een leuk hoofdstukje vinden.
En reacties zijn altijd leuk?
lovess
btw. jeej, mama en papa komen over 2/3 uurtjes thuis:)

Ik opende mijn deur, nadat ik met de jongens had afgesproken om vanavond naar de bioscoop te gaan.
OMG! Wat een super appartement!
Snel die deur dicht dact ik bij mezelf, want ik merkte dat ik al een paar minuten met open mond in de deuropening stond.
'WAAAAAHH!!' gilde ik uit toen ik de badkamer zag.
Er staat hier gewoon een bubbelbad in de badkamer!!!!
Ik lachte even, dit lijkt gewoon een sprookje,
Snel rende ik door het hele appartement en bekeek alle kamers.
Er waren gewoon 3 slaapkamers! En bij de laatste lag het bed zoooo lekker!
En die woonkamer! Wow, die bank! Dat is echt de leukste bank ooit!
Oh My Gosh! De keuken!!! Ik ging echt helemaal gillen!
Hier kan ik vast wel een keer mijn "beroemde" macaroni-ovendschotel voor de jongens maken.
De jongens... Ze waren zo knap, ieder van hun.
Stop Kim! Word niet verliefd, je wilt toch niks met een boyband zanger?
Nouja, misschien moet ik maar even kijken hoe het vanavond gaat.
Owja, de jongens komen zo al.
Shit! ik moet nog omkleden, opmaken, enz.
Snel pakte ik mijn koffer uit de woonkamer en liep ik richting de slaapkamer. Daar pakte ik mijn koffer uit en zocht een leuk setje.
Wat doe je aan naar een avondje bios? Hmmm... Misschien een donkerblauwe skinny en een leuk topje?
Ach, dan doe ik dat maar.
Snel stapte ik even onder de heerlijke regendouche. Oke, dit was gewoon super lekker en het was gewoon normaal douchen!
Ik moest mezelf echt knijpen dat ik die douche nog uit moest, anders was ik nooit op tijd klaar.
Snel droogde ik me af en trok de skinny aan, zonder enige moeite.
Al sinds dat ik klein was, was ik super dun. Wat ik ook deed, ik kwam niet aan, de droom van ieder meisje, maar niet die van mij.
Mensen dachten altijd dat ik anorexia of iets anders had. Maar ach, ik trok me nooit zoveel aan van wat mensen over me dachten.
Nu moest ik natuurlijk mijn haar nog doen... Wat een ramp! Ik borstelde mijn haar en liet het gewoon krullend over mijn schouder hangen.
Nu mijn make-up nog doen en dan was ik eigenlijk wel klaar.
Ik liep richting de woonkamer en ging op de heerlijke bank zitten. Snel chekte ik mijn mobiel even en smsde mijn moeder dat ik veilig aangekomen was en dat ik zo met de jongens naar de film ging.
Na ongeveer 5 minuten hoorde ik opeens gegil van de gang afkomen.
Wat was dat nou weer?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen