Foto bij *7* Months!

Dit is June

De volgende ochtend lag er zwarte broek met een briefje, daar stond op: Lekker geslapen? :) Deze broek heb je normaal aan en er ligt nog een zwart hemdje en een zwarte jas in de kast. Kom je daarna naar beneden?
Ik deed wat hij vroeg. Met veel moeite kreeg ik die stomme jurk eindelijk uit. En trok ik iets aan dat veel comfortabeler was. Toen ik beneden kwam, stonden daar die jongen, 11 andere mensen en ik dacht mijn 2 zussen want ze lijken heel erg op die meiden uit mijn droom. Allemaal kijken ze mij met grote ogen aan. Ik kan er niet tegen als iedereen dat doet, dus zeg ik: Wat is er? Allemaal hebben ze een andere kleur kleding aan. Het ziet er wel leuk uit. Mijn twee zussen rennen gelijk naar mijn toe. En knuffelen me zowat plat. Ik zeg rustig. De oudste begint te huilen en mijn naam te zeggen. Ik zeg rustig. Ja dat is mijn naam. Ze beginnen allemaal te lachen. Je hebt helemaal geen idee wie wij zijn he? Nee, antwoord ik. Ze gaan allemaal op een rijtje staan. Maar er zit wel een gat tussen. Een meisje ziet me kijken en zegt daar moet jij staan. Ik ga er niet staan, want ik wil wel zien wie wie is. Daar komen de namen: Jane, Fay, Marc, April, Meike, (ik,) Juli, August, Septh, Otto, Norbith, Derek. Wat is er met die namen aan de hand vroeg ik aan Marc, diegene die me in zijn huis had binnengelaten. En toen wist ik het: Januari, Februari, Maart, April, Mei, Juni, Juli, Augustus, September, Oktober, November, December. En toen werd alles in een keer zwart. Ik zag niks meer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen