Foto bij 17 - You should be proud of yourself.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • Borderlines

    OMG deze verhaal is gwn AmaZayn(H) WIS JE DAT??? GEWOOOOOON AMAZAYN!!!(H)
    Hoezo heb je nog geen boeken uitgebracht?? je zou miljoenen exemplaren verkopen en dan miljoenen verdienen met jou shrijfvaardigheden en fantasie.
    + je weet dat er miljoenen Directioners All Around The World bestaan dus naast Nederlandse boeken die er dan kunnen worden afgedrukt kunnen er ook engelse vertaling zodat alle fans het kunnen lezen en maybe zal One Direction zelf jou verhalen lezen HOE VET ZOU DAT ZIJN??? alleen dan wel de uitspraken van One Direction erbij zetten want dat vinden ze leuk (flower) , VAS HAPPENIN, NO JIMMY PROTESTED, HORAN THE WORLD, SIMPLE BUT EFFECTIVE, ONE DIRECTION INFECTION,(H) omgg Ik denk dat ik door het lint ga vanwege jou FAN-TAS-TIS-HE STORY(H)
    Complimenten voor jou story en gefeliciteerd ik ben fan van jou schrijfstijl inclusief jou story, en als je dat voor elkaar krijgt om mij jou story he-le-maal geweldig te vinden, moet je zeker heeeel trots op je zelf zijn I'm Proud of You! (H)

    waar wacht je nog op??
    SNEL VERDER JIJ!!!! of ik kom persoonlijk naar jou huis toe en dwing je verder te schrijven hihihihi (flower) (lol) :$ :)
    I love your story so much. So write an another chapter please. and make me ,and other people who read this fantastic story happy!

    ps: Sorry voor deze té lange reactie, hoop dat je het niet erg vind!

    Xx SeCuteBieber

    1 decennium geleden
  • picture14

    snel verder <333333333333333

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    verderr

    1 decennium geleden
  • Directionem

    Dit is echt zo'n leuk verhaal ! (:

    1 decennium geleden
  • Crimbie

    Wel dan zal jij HEEL snel moeten verder schrijven of ik kom naar je toe(dance)(cool)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen