Foto bij {Narnia}When two enemies fall in love [One hundred and sixty-eight]

Ja hoor, voor mij is dit al bijna helemaal gedaan O.O
Gewoon omdat ik alles al weet, wat er gaat gebeuren :D

'Eu..Peter?Selena?Word wakker..,'klonk een stem in de verte,'Alsjeblieft, word wakker..' Daarna schudde die persoon hen zachtjes door elkaar en moesten ze wel wakker worden.'A..Alex?' vroeg Selena slaperig. Hij keek ernstig naar hen.'Alex?Zo slechtgezind?'vroeg Peter, die nog te slaperig was om te weten dat het serieus was,' Op een citroen gebeten?''Peter..de oorlog..,'zei Alex die hem het niet wilde laten herinneren, en ook niet slechtgezind of gestresseerd maken.'O,'zei Peter en zijn glimlach verdween,'Het is bijna.''Ja,'zei Alex neerslachtig,'De meiden zijn zich aan het klaarmaken en de jongens doen de laatste plannen.''Gabrielle en Lucy niet,'voegde hij er snel aan toe wanneer Selena achterdochtig keek,'En Tobey ook niet.''Dan ga ik me maar klaarmaken,'zei ze en beet op haar lip.'Ga je wel echt meedoen?'vroeg Peter bezorgd en Alex keek mee,'Is dat wel een goed idee?''Denk je dat ze haar iets zouden aandoen?'vroeg Alex en wierp snel een blik op zijn zus,'Ik zou denken dat ze dat zeker niet zouden doen.'Peter dacht even na en knikte kort.'Oké dan,'zei hij verslagen. Selena liet een korte glimlach zien en ging terug naar Nathalie, Evi en Gabrielle. Waar ze tot de conclusie kwamen dat ook Susan, Lucy, Bella en Raven daar ook waren. De jongens hingen ergens beneden uit.'O hey Selena,'zei Bella als ze binnenkwam.'Hé, waarom was je uit bed gegaan deze nacht, Sel?' vroeg Gabrielle nieuwsgierig.'Een nachtmerrie,' zei ze een beetje beschaamd, ze had gehoopt dat ze dat niet echt had gemerkt.'O, natuurlijk,'zei Susan grijnzend,'Mijn broertje werkt goed tegen nachtmerries.' Ze begonnen allemaal te lachen.'Eu, meisjes?'vroeg Raven,'Ik wil de pret niet bederven maar we moeten ons klaarmaken.O, ik kan niet wachten tot ik eindelijk terug mag vechten.''Ik wil niet dat het oorlog is,'zei Lucy triest,'Al die onschuldige mensen die eraan gaan. Maar Aslan komt ons helpen, net als altijd, dat is gewoon zo.''Ik hoop het,'zei Susan zuchtend,'Als hij ons maar niet in de steek laat.''Susan!'riep Lucy geschokt,'Dat zou hij nooit doen!''Héhé, geen ruzie,'zei Bella snel,'Ik stel voor dat we ons maar beter omkleden. Lucy, jij hebt je drankje nodig om samen met Tobey en Gabrielle de gewonden te verzorgen. En als we geluk hebben, kunnen we oefenen. De Narniërs staan direct klaar voor ons kasteel.' En daar, daar waren ze het allemaal wel mee eens.

Reageer (3)

  • Eef95

    Ik wil ook geen oorlog. Behalve tegen Glozelle en Jake dan. Aslan kom alsjeblieft alsjeblieft!

    1 decennium geleden
  • Pylae

    Natuurlijk is Pete het beste middel tegen nachtmerries! ><

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Haha, Susan doet even geniaal; 'Mijn broertje werkt goed tegen nachtmerries.' :Y)
    Lucy's drankje! Ik zou dat best eens willen proeven. x)
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen