Foto bij 32: Sasuke's anger

Dit is het laatste hoofdstuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

the forest of death

'Wel,wel.'zei een man.'wat?!'zei Sasuke. 'Snap je het niet?'vroeg de man. 'Neen.'zei Sasuke. 'Wel dan leg ik het uit. 'Het gaat niet om de uitleg ...'zei sasuke dapper.'Het gaat nu om ons twee!' de man lachte. Hij droeg een lange zwarte jas tot op de grond en hij had een grote hoed op. 'Ik ben het Sasuke.'zei de man nu met een heel andere stem. 'Wat?! Neen dat kan..'riep sasuke uit. 'Toch wel ik ben nu de meester van de slangen jutsu . Ik Kabut!'riep de man een gooide de hoed weg. 'Hoe kan dat Orochimaru trainde mij en...!'er viel een korte stilte. 'Sasuke toch... elke persoon van de legendarische sanin hebben hun opvolger gekozen en getraind ; Jiraya- Naruto; Sunade heeft sakura onder haar hoede genomen en Orochimaru.....die koos mij!' Sasuke werd kwaad van deze woorden. 'Wat!'riep hij uit. 'Sorry het is nu eenmaal zo, voor Orochimaru was jij maar een pion.'lachte Kabuto. 'Jij hond!'riep sasuke en hij wouw zijn zwaard trekken maar Kabuto gooie een mes. 'Dacht je mij daar mee te verslaan?'vroeg sasuke. 'Ja er zat gif op dat mes, je hebt niet lang meer te leven tenzij...' Sasuke begon meteen weer.'Tenzij wet?'riep hij. 'Tenzij je optijd naar de oude basis van Orochimaru gaat voor het tegengif.' Zonder iets te zeggen vertrok Sasuke........


***The end***
wordt vervolgd

Reageer (2)

  • Luckey

    Omg!!!!
    Snel verder met het gevolg :D:D:D:D:D:D:D:D:D

    1 decennium geleden
  • EvilCupcake

    SSSAAASSSUUUKKKKEEEE MIJN ECHTGENOOT REN VOOR JE LEVEN NAAR DE HIDE OUT!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen