Foto bij H10 ~ Harry Edward Styles

Kan ik misschien een reactie krijgen ofzo?
Want ik heb er bijna geen, en daar krijg ik best wel zo'n gevoel van dat het niet goed is...
Dus zeg anders even wat er beter kan?
lovessss

Gillend renden we de gang op en we wilden net aankloppen, toen de deur open vloog en Kim bezorgd naar de gang keek.
'Ik hoorde iemand gillen, wat is er aan de hand?' vroeg ze.
'Wen er maar aan schat, dat waren wij' zei Louis knipogend naar haar.
Kim's wangen werden rood, zo leuk!
'Wat zie je er goed uit! Bevalt je appartement een beetje?' vroeg ik, hopend dat die mooie blosjes nog wat langer zouden blijven.
'Dank je, jullie zien er ook niet slecht uit. En ja, het is echt een geweldig appartement, komen jullie binnen?' zei ze, nog steeds blozend.
Lachend liepen we naar binnen en Kim liep naar de keuken om wat drinken voor ons te pakken. Ik liep haar achterna, zodat ik haar kon helpen en zodat ik wat tijd alleen met haar was.
'Kan ik je helpen?' vroeg ik aan haar, toen ik de keuken binnenkwam.
'Ehm... wil je misschien de cola uit de koelkast pakken? Dan pak ik de glazen.'
'Sure, babe. En echt, je ziet er prachtig uit.' zei ik, terwijl ik de rode wangen op voelde komen.
'Thanks, je ziet er zelf ook niet slecht uit. Kan ik je trouwens wat vragen?'
'Ja, vraag maar raak.'
'Zijn jullie altijd zo druk?'
'Haha, meestal zijn Niall en Louis druk en maken ons ook druk. Maar als je gewoon tegen ze zegt dat ze even rustig moeten zijn, zijn ze soms wel wat rustiger.' antwoorde ik lachend.
'Haha, oke. Zullen we terug naar de rest?'
En lachend liepen we terug naar de jongens, die druk rondjes om de bank aan het rennen waren terwijl Liam erop zat.
'Jongens, ga gewoon zitten. Hier is het drinken.' zei Kim.
Wow, ze gingen gewoon rustig zitten.
We raakten in een gesprek over ons succes, want blijkbaar had Kim nog nooit een nummer van ons gehoord.
Niall zat de hele tijd achter z'n mobiel. Haha, die had een vriendinnetje.
'Hee, Niall. Anders nodig je je vriendin ook uit om vanavond mee te gaan?' zei Kim opeens.
Niall keek haar verbaast aan, met zo'n gezicht van: hoe weet jij dat nou?
'Ach, kom op. Je zit al de hele tijd te smsen met een big smile op je gezicht. Denk je nou echt dat ik zo stom ben?'
Niall keek haar lachend aan en zei toen: 'Zal ik haar bellen? Ik ken haar pas een paar dagen, is dat niet te snel? Ik bedoel van, jij bent een meisje, jij weet vast wel hoe dat gaat, toch?'
'Haha, Niall bel haar! Zo te zien ben je hartstikke verliefd! En wij zijn er toch bij?'
'Thanks Kim, you're the best!'
'Hihi, bel haar nu maar!'
En Niall rende de kamer uit, om dat meisje te bellen.
Wie zal het zijn?

Reageer (2)

  • olahniall

    IK BEN HET UHU UHU. Hahhaha

    Nee maar leuk geschreven !!
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Curlystyles

    Wil je eventjes heel snel verder gaan? voordat ik je op moet komen zoeken wat voor mij nog een hele klus woont wand ikw eet niet waar je woont maar adar kom ik heus wel achter! ik vind dat je goed schrijft! dus als andere mesnen ook ff een reactie'tje posten ben ik ook weer blij!!
    hihi maar eventjes sirieus je moet wel eventjes snel verder gaan en anders doe je het voor mij hihi;D oh my gashhh eveneerlijk het is een afknapper als een jongen een zuigzoen in zijn nek heeft tog? WHY THE HELL gaat dat meisje dan precies weer met hem zoenen.. arrghh!! waarscheinlijk snap je mijn midlife crisis nu niet en dat komt ook heel misschien door mijn oh zo geniale uitleg whahaha.. maar de point is jij moet eventjes verderschrijven ;)

    Kuss <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen