Foto bij Chapter O.48

kristen point of view.

Bijna de hele middag zit ik met Sev op zijn kamer, en de avond nadert veel te snel. “We moeten zo gaan Kris, Dumbledore komt zo terug met Harry, en dan moeten jij en Malfoy klaarstaan.” Ik klem me even dicht tegen Severus aan, en geef hem een lange zachte kus op zijn mond, en sta dan op. Ik moet dit gedeelte van het plan zonder Severus doen en alleen met Malfoy. “Ik zie je zo” zeg ik gesmoord tegen Severus, en verlaat dan het vertrek om me bij Malfoy te voegen.

Gespannen staan Malfoy en ik op de trap, en we zien Dumbledore en Harry arriveren. Na een paar minuten verdwijnt Harry uit beeld, en komen Malfoy en ik ten tonele. “Goedenavond Draco en Kristen.” Draco ontwapend het schoolhoofd snel, en ik sluit heel even mijn ogen hopend dat dit een slechte nachtmerrie is, en ik er elk moment uit kan ontwaken. Vergeefse hoop. “Ik moet dit doen, anders vermoord hij mij!” Hoor ik Malfoy wanhopig schreeuwen, en achter mij hoor ik dat de andere Death Eathers arriveren. Dumbledore ziet ze ook. “Doe het Draco doe het!” Hoor ik Bellatrix panisch zeggen, maar Malfoy veroerd geen vin, omdat hij het niet kan. Ik zie dat Dumbledore zijn ogen ergens anders op vestigt en ik draai me om. Severus is er. Verdrietig kijk ik hem aan, en in zijn ogen is alleen maar pijn te lezen. “Severus alsjeblieft.” Fluistert Dumbledore. Ze kijken elkaar enkele ogenblikken aan. Avada kedavra Severus spreekt de spreuk uit, en hij raakt het schoolhoofd vol in zijn borst, en valt als een lappenpop naar beneden. Verstijfd blijf ik staan. Niks werkt meer, ik kan niet meer denken niet meer bewegen niets. Ik sta daar maar. Bellatrix grijpt me bij mij elleboog. “Kom Kris, we hebben geen tijd te verliezen.” Roept ze, maar haar stem klikt vrolijk, zei en haar meester hebben natuurlijk de overwinning, nu Dumbledore dood is. Ik voel me hol van binnen, en werk uit alle macht mijn tranen tegen, terwijl we ons door de school heen snellen, om hier zo snel mogelijk weg te zijn. Als we buiten staan draai ik me nog een keer om naar het kasteel, niet wetend of ik hier ooit nog terug te komen… Dan haak ik mijn arm in die van Bellatrix en verdwijnselen we naar Malfoy Manor.

Een deel van mezelf laat ik achter op Hogwarts, net zoals mijn gevoel.
Ik ben nu officieel een Death Eather, en het Dark Mark staat in mijn huid gekerfd.
Mijn hele leven ligt overhoop, en het enige waar ik nu nog mijn hoop op vestig is op Severus, en ik hoop dat er nog een mooie toekomst voor ons weggelegd ligt.

einde

xxxxx~X~xxxxx

Hee lieve mensen, moet er een deel twee komen of niet?
En wat vonden jullie van het verhaal?
Ik wou het einde zo open mogelijk maken zodat jullie zelf in kunnen vullen wat er hierna zou gaan gebeuren.. Laat weten wat jullie vinden!

Liefs Dana

xxxxx~X~xxxxx

Reageer (4)

  • Page394

    Snel verder met het vervolg dan :'D
    xx

    1 decennium geleden
  • What98

    Er moet zeker een nieuw deel hierop komen het is echt kei stoer.

    1 decennium geleden
  • Catmint

    VERVOLGVERVOLGVERVOLGVERVOLGVERVOLGVERVOLGVERVOLGVERVOLGVERVOLGVERVOLGVERVOLGVERVOLGVERVOLGVERVOLGVERVOLGVERVOLGVERVOLGVERVOLG
    Hoop dat dit duidelijk is

    1 decennium geleden
  • bels

    ahhhhh er moet zeker een gevolg komen,
    ze is nu een dooddoener en dan?

    Xxxly

    Ps: verhaal was top(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen