Foto bij H11 ~ Niall James Horan

dit hoofdstukje is voor curlystyles!
omdat ze een super lieve reactie had geschreven.
en voor jana, you know why!
lovess
btw. waarschijnlijk deze week niet zoveel... proefwerkweek...

Snel rende ik naar de gang toe en zocht het nummer van Jana op. Ik drukte op het groene hoorntje en hoorde de telefoon over gaan.
Was dit wel een goed idee? Hoe zou ze antwoorden?
Voordat ik nog mezelf nog drukker kon maken over dat soort dingen, hoorde ik haar stem al.
'Met Jana.'
'Hee Jana, met Niall. Hoe gaat het?'
'Hee Niall, goed hoor. Met jou? Is het gezellig bij die danseres?'
'Ja, gaat ook goed. Is hier wel gezellig, maar mis jou. Kom je vanavond mee naar de bios?'
'Aw, wat lief! Ik weet niet of ik vanavond kan, moet het even vragen aan mijn huisgenote of zij plannen heeft. Zal ik je zo terug bellen?'
'Is goed. Hoor je zo.'
'Haha, tot zo.'
Ik liep de kamer weer in, waar 5 nieuwsgierig paar ogen me aanstaarde.
'En? Komt ze?' vroeg Liam.
'Ze moest even vragen of haar huisgenote weg zou zijn, ze belt zo terug. Is dat een goed teken? En wanneer is zo? Oh God, ze vindt me niet leuk, hé?'
'Niall stop! De meeste meisjes zeggen dat, omdat het gewoon waar is. En "zo" is wanneer ze haar huisgenote gesproken had. Dus geen zorgen!' onderbrak Kim mij.
'Dus het is een goed teken?' vroeg ik en ging op de bank zitten.
'Ja Niall, ze is waarschijnlijk net zo zenuwachtig als jij bent en vraagt nu natuurlijk haar huisgenote hulp. No way, dat ze echt aan haar huisgenote gaat vragen of die weg is. Ze wil gewoon meidenadvies. Dus niet zo stressen jij!'
Nu toch wel een beetje gerustgesteld legde ik mijn mobiel op tafel, om er de volgende 10 minuten mijn ogen niet vanaf te houden.
Na een klein kwartiertje ging de albekende ringtone. Ik sprong meteen op en rende naar de gang toe, om daar op te nemen.
'Met Niall.'
'Hee, met mij. Geld dat aanbod voor vanavond nog steeds?'
Ik kreeg een big smile op mijn gezicht toen ik die woorden hoorde.
'Tuurlijk, ga je mee?'
'Ja, graag. Hoe laat?'
'Ehm... Anders kom je nu hier heen? We zitten bij Kim, die nieuwe danseres. En waarschijnlijk bestellen we zo pizza.'
'Is goed, woont die danseres in hetzelfde appartement als jullie?'
'Jep, de deur tegenover die van ons. Nummer 11. Anders haal ik je wel op uit de lobby. Bel beneden maar aan.'
'Oke, ben er over een kwartiertje denk ik. Tot zo!'
'Oke, sweetie, tot zo!'
Ik liep de kamer binnen met een big smile en Kim omhelsde me toen ze me zag.
'Ik wist dat het goed zou komen, congrats!'
'Haha, ze is binnen een kwartiertje in de lobby. Zie ik er trouwens wel goed uit? Ik bedoel van, het is wel de eerste keer...'
'Je ziet er geweldig uit! En dit gaat vast allemaal goed komen.' zei Harry, waarna hij me een knuffel gaf.
De rest van de jongens knikte instemmend.
Nu was het wachten...

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen