Foto bij 108)baseball

Hey sorry voor het lange wachten maar wilde dit echt niet goed hebben. Oké hier is ie! PS korter dan verwacht, wilde het gewoon posten.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Sonyara

    whahaha heb het gehaald, heb nu elk hoofdstuk gelezen, echt snel verder schrijven lieverd, ik ben zeer benieuwd.
    Je schrijft super goed, het is heerlijk om het te lezen, moeilijk om ook te stoppen met lezen..
    Helaas heb ik nu geen keus, omdat je niet meer hoofdstukken nog online hebt staan.
    Ik zal spoedig afwachten...

    1 decennium geleden
  • whitegamma

    ja, ja JA!!!!!! Ik ben vandaag al zo'n 6 uur bezig geweest met mijn huiswerk. En dan wordt ik zo beloont. Yes

    1 decennium geleden
  • LightRose

    EINDELIJK!!!!!!!!!! hahahaha enige idee hoelang ik al op een hoofdstukje zat te wachten :(

    je schrijft echt geweldig!!! snel weer verderrr please

    (flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen