Foto bij Lesson 28 • Zayn

Written by xBrilliam

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • Praelectio

    Ikke vraagjes hebben!:P Je zei alle vragen die in me opkwamen? Moehaha... Dit wordt leuk.xD

    Harry, wat stond er in die sms'jes?! Ik stalk niet, hoor.xD

    Liam, naar welke film gaan jullie?

    Felicite, je hebt een mooie naam! Sorry... Maar mijn vraag: Wat vindt je zo leuk aan Zayn? Eigenlijk ben je verliefd op je leraar, wat best vaag klinkt...:$

    Zayn, wat zijn je punten voor wiskunde?xD Ik had de laatste keer een 1,2!:O Hoger als een 1!xD Zijn je vrienden toevallig goed in wiskunde?:P

    Niall, what the f doe jij in dit verhaal?! Serieus, zat je er wel in?:| *Gaat opzoeken* Laat maar.:$ Hoeveel boterhammen neem je mee naar school?xD

    Abi, ik zie nu pas dat je Abigail heet...xD Ik lees volgens mij overal overheen. Wie begon met sms'en? Jij of Mr. Player?xD Oh wacht, Harry.

    Kyra, en wie is dat nou weer?! Nee, even serieus... Wie ben jij?xD

    Ava, ik mag jou niet... Ben je blind of zo, Zayn vind je niet leuk. Sterker nog, niemand vind je leuk! Waarom blijf je in godsnaam met Zayn flirten als je toch geen jongen kunt krijgen?! Geef nou toe, wie wilt nou een bitch als vriendin?

    Daisy, jij bent schattig!:O Ik zie nu pas dat ik Louis ben vergeten... Maar goed, in welke klas zit je en zou je Zayn leuk vinden als het vriendje van Felicite?(A)

    Louis, ik was jou vergeten...:$ Kun je koekjes bakken? Waar slaat die vraag op... Zo ja, stuur die koekjes op aub.:P En anders is een reep chocola ook goed, want ik heb honger.

    Vogeltje!:| Hoe heet je?! Zeg niet Kevin, want dan ga ik keihard hier lachen.xD Ben je een duif?! Dan ga ik ook lachen.

    xBrilliam, je schrijft goed.(A) Waarom ben je niet helderziend? En heb je een fobie? Ik heb een fobie voor hoogtes, clowns en gym. Maar gym is niet vastgesteld in het fobieregister.

    1Dedicated, jij schrijft ook goed.:P Ik ga jou de vraag stellen over de titel.xD Waarom die titel? Het klinkt alsof je naar een tehuis gaat waar je leert om te zoenen.:P Ik zei niks, laat maar.

    Heb ik nu iedereen?!xD Sorry voor de vage vragen en de smiley's.:$ En omdat ik dit leuk vond om te doen krijgen jullie een kudo.:P En omdat het stukje natuurlijk weer geniaal was.(A)

    Wow, lange reactie!:|

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen