Foto bij Deel Een: Dertien

Hier nog een stukje, omdat ik dit weekend nauwelijks heb gepost.

En man, ik zou zo graag credits willen om in de spotlight te staan, maar ja, die heb ik niet D: Anders zou ik misschien opeens heel veel abo's hebben en dat lijkt me echt nice :'D Mijn record is nu 21^^

Let me know what ya think! Ik vind het zelf namelijk een beetje een fluthoofdstukje, maar ja, die moeten natuurlijk ook :'D

Zodra ik wakker werd greep ik naar mijn telefoon. Ik opende een nieuw smsje en twijfelde even. Doen of niet doen?
Doen.
Goodmorning! Had a good night? You’ll never believe how long I’ve been sleeping! X Hazz
Nerveus wachtte ik of er antwoord kwam.
It could have been better. I fell asleep at 3 a.m., and I would still be sleeping IF YOU DIDN’T WAKE ME UP. Thank you. Tess
Ik bloosde. Oepsie.
Oh. Sorry, I didn’t mean to do that. I’m just happy today, so it was kinda impulsive
It’s okay. I’m already awake now, so let’s chat a bit. Only if you want, of course, smste ze terug.
Yeah! Tell me something funny about what happened yesterday, zei ik.
Hm… Can’t think of anything, actually
Oh come on, there must have been something funny! Keep thinking, you’ll find something!
Erm… Oh! My little sister fell over my leg and her face came in my pie. It looked really funny, haha!
Oh my gosh, really? Haha, that must have been really funny! Ik schoot in werkelijkheid ook in de lach.
“Wat is er zo grappig?” riep Louis vanuit zijn slaapkamer. Zijn stem klonk hees door de slaap.
“Niks!” riep ik terug. Louis mompelde iets, maar het was onverstaanbaar.
Yeah, it pretty was. At least, I found it funny. She didn’t (;
Haha, she will be laughing about it soon, I’m sure! You know, Louis, Niall and Zayn had such a funny thing last time, it was like that with your sister! Ik vertelde haar over die keer dat Niall over Zayn struikelde en dat iedereen uiteindelijk onder de pudding zat. Tess lachte er om, en zo bleven we nog een uur lang sms’en. Van het ongemak gister was niets meer te bekennen, en ik begon het gevoel te krijgen dat Tess en ik echt goede vrienden zouden worden. De beste, waarschijnlijk.
Oh crap, I don’t have money on my phone anymore. I have to quit texting now, sorry! I’ll speak to you again when I buy new PrePaid, okay? stuurde ze me. Jammer, maar ik begreep het wel.
Yeah sure. Can I call you today? Then you don’t have to pay anything and we can still laugh at you sister and the lads (;
Haha, sure! Call whenever you want, and greet the lads from me!
I will!Ik borg mijn telefoon op en liep naar beneden, waar Niall uiteraard al zijn derde omelet naar binnen aan het werken was, terwijl Louis en Zayn een kom cornflakes hadden. Liam had een broodje genomen in verband met zijn lepelfobie, en Sam lag dacht ik nog te slapen, aangezien ze hier niet was.
“Goedemorgen,” zei ik opgewekt. Ik liep naar het fornuis en liet een eitje in de pan vallen, die vervolgens sissend begon te bakken.
“Gwoedemorken,” mompelde Louis met zijn mond vol. Zayn stuurde hem een boze blik. Hij had er een hekel aan als mensen luidruchtig eten, en met je mond vol praten viel daar blijkbaar ook onder.
“Groetjes van onze fans,” zei ik. Eigenlijk alleen van Tess, maar net zoals Tess zei dat het misschien handiger was als haar vriendin niets van mij wist, dacht ik dat het ook handiger zijn als de lads niets van haar wisten.
Ze bromden iets onverstaanbaars, maar het klonk vrolijk. Ik glimlachte.
“He, je lacht!” Sam kwam de keuken binnenlopen en rekte zich nog eens uitgebreid uit. Ik grinnikte.
“Is dat zo gek?”
“Misschien,” grijnsde ze. Ze trok haar shirt wat verder naar beneden. Het was een shirt van Liam met Woody van Toy Story er op, die net over haar kont viel. Ik trok een wenkbrauw op naar Liam, die een beetje rood werd.
Mijn grijns werd breder, en met het bordje ei in mijn hand liep ik naar de woonkamer, waar ik op de bank plofte. Misschien was er wel iets leuks op tv.

“Met Tess,” zei Tess toen ze opnam. Ik wist niet precies wat “met” betekende, maar het zou wel Nederlands zijn.
“Teeeeeeess!” riep ik opgewekt.
“Harry?” vroeg ze ongelovig.
“The one and only.”
“Wauw, ik moet echt even nummerherkenning inschakelen, geloof ik,” lachte ze, dit keer gewoon in Engels. Ik grinnikte.
“Doe maar. Anders moet je me even vertellen wat “met” betekent,” grijnsde ik. Tess legde uit wat het betekende en ik dacht even na.
“Het lijkt niet echt op Engels,” merkte ik toen op. Tess grinnikte weer.
“Een aantal woordjes wel hoor,” zei ze.
“Zoals?”
“Hm… Even denken. Zoals… “conversatie”!”
“Gesprek?” probeerde ik het te vertalen.
“Ja!” juichte ze. Ik kon het niet laten om een beetje trots te zijn. Ik had daarnet wel mooi twee woorden Nederlands geleerd!

Reageer (3)

  • NiallHazLoux

    Ah, het was wel een leuk hoofdstukje hoor!
    Verderr!

    1 decennium geleden
  • Itsinhis1DNA

    Ik vind het een leuk stukje hoor!(H)
    Mijn recordaantal abo's is 9...:$

    1 decennium geleden
  • LeaFlammae

    YEAH Nederlands leren, altijd leuk =D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen