Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • xDoresMalik

    IEMAND DIE OOK EEN FOBIE VOOR CLOWNS HEEFT; JIJ BENT MIJN VRIEND. BAM. GA NOOIT DE FILM 'IT' KIJKEN.

    1 decennium geleden
  • ianhasaniceass

    Haha leuk dit!
    Snel verder
    (flower)(H)(K)

    1 decennium geleden
  • Pepito

    like this!

    1 decennium geleden
  • Chanson

    Lolololol die vogel!!!!!! xD

    1 decennium geleden
  • Praelectio

    Ahw, leuk gedaan! <3 Nu ben ik weer zo gek om op alles te gaan reageren.xD Maar dat komt omdat ik me verveel.(A)

    Felicite: Oké dan, ik snap je punt... Dit was pas het begin van mijn questions. Ik kom hier nog op terug.(A)
    Zayn: 9?! Omg, ik doe een moord voor zo'n punt. Dus als je wilt vragen aan Liam, heel graag.:P
    Abi: Oké, hier heb ik weinig op te zeggen. Behalve dat hij niet zo lief is, hoor... Ach ja, ik denk dat je er nog wel achter komt.
    Harry: Oké, oké! Rustig maar! Je kon het ook gewoon zeggen. (Ik kom er wel achter... Ooit.(duivel))
    Ava: Ik lach me dood hier! Als jij en Zayn een relatie krijgen haal ik een 10 voor wiskunde.xD En een bitch is iets anders dan: In your face.(A)
    Liam: Uh... *Gaat films opzoeken* Ja.:P Zolang er maar geen clowns in voorkomen, want dan ga ik huilen... Serieus.:$ Ho, wacht! Ik ga alleen met jongens uit! Ach ja, vindt ik toch leuker als met modetutjes.(A)
    Niall: Hoe krijg je het weg?:O Mijn neef eet er altijd vijf en nog een stuk fruit...:P En ik eet niks, want op school heb ik nooit honger.(A)
    Louis: NIALL! Je hebt mijn koekjes gestolen! Grrr... Ooit pak ik je terug. Maar toch bedankt voor het koekjes bakken.(H)
    Kyra: Oh ja... Zeg maar hoi en nog eens bedankt voor de koekjes die Niall heeft opgegeten.xD En sorry dat ik je even vergeten was...:$
    Daisy: Haha! Fail Austin!:P Ik geef je groot gelijk, meid. Goed, goed... Dan ben je uh... Sweet & Cute.(A) De vertaling navragen.xD
    Filip: *Rolt van haar bed van het lachen* Hij is gewoon een duif! Dan ben je toch Kevin.:P
    xBrilliam: Oké!(A) Ik snap trouwens niet waarom je haat zou moeten hebben aan One Direction, aangezien ze je niks verkeerds hebben gedaan... Maar goed, my opinion.
    1Dedicated: Ik heb niet gezegd dat het geen leuke titel was.:p En ja, in de avond heb ik ook de meeste creativiteit.xD

    Alles beantwoord!:P Ik hoef geen bericht terug, anders ga ik jullie irriteren. Ik lig ziek in bed en moest iets doen...:$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen