Foto bij H12 ~ Kim Hope Louisa

Even snel een hoofdstukje.
Hoop dat jullie het een leuke vinden die beloond kan worden met een reactie?
lovesss

Niall zat helemaal zenuwachtig op de bank, het was zo lief. Hij was helemaal onzeker of hij er wel goed uitzag en al dat soort dingen, dus probeerden wij hem gerust te stellen door te zeggen dat hij er perfect uit zag.
Na een kwartiertje gekletst te hebben, ging de bel. Ik liep naar de voordeur toe en vroeg wie er was.
'Hoi, ik ben Jana. Is Niall daar?'
'Hoi Jana, ik zal hem even roepen.'
'Niall? Jana is er!'
Ik hoorde een stel voetstappen en zag de jongens de deur uit rennen met Niall er achter aan.
'Jana? Ze komen nu naar beneden. Schrik niet, de rest van de jongens zijn mee en nogal druk.'
'Haha, ik hoor ze volgens mij al komen. Zie je zo!'
'Tot zo!'
Lachend liep ik de kamer in, waar alleen Harry nog zat.
'Moet jij niet mee Jana begroeten?' vroeg ik hem.
'Nee, ik vind het een beetje zielig voor Niall. Hij is super zenuwachtig en echt verliefd. Dat wil ik hem niet aan doen.'
'Haha, snap ik. Wil je nog wat drinken?'
'Graag, zou ik even meelopen? Dan schenken we meteen ook wat in voor de rest.'
'Is goed. Ik weet trouwens niet wat er allemaal in huis is, dus zullen we zo anders wat pizza bestellen?'
'Ja, goed idee. En dan koken wij nog wel een andere keer voor jou. En hopelijk ook voor Jana, als dat goed uit loopt.'
'Volgens mij hoor ik de jongens al aankomen. Ik doe de deur even open en kom je dan helpen, oke?' zei ik, terwijl ik richting de deur liep.
Ik was net een paar stappen verwijderd van de deur toen er als een gek op die deur werd geramd.
'Jaja, ik kom al. Doe eens rustig joh!' riep ik toen ik die deur open maakte.
Daar zag ik drie lachende jongens staan, die snel mijn appartement inrenden, terwijl ze riepen: 'Doe die deur dicht! Hij vermoord ons!'
Daarna zag ik Niall de hoek omlopen, met Jana (een mooi meisje met bruin haar), helemaal met elkaar aan het lachen. Niall liep alvast naar binnen en ik gaf Jana een knuffel.
'Hoi Jana, leuk je te ontmoeten. Ik ben Kim.'
'Hoi Kim, inderdaad leuk je te ontmoeten. Echt waar, hoe houd je het uit met die jongens?'
'Geen idee, ik ken ze nu ook past een uurtje. Maar Niall is niet zo hoor.'
'Haha, ik hoop het.'
En lachend liepen wij de woonkamer weer in, waarna ik de keuken weer inliep om drinken in te schenken.
Toen ik de keuken inliep, voelde ik opeens een paar lippen tegen de mijne.
Van wie waren die?

Reageer (2)

  • olahniall

    Naaaaw jaaa harry !!

    1 decennium geleden
  • LeMeLoves1D

    ik denk harry!? xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen