Foto bij H13 ~ Kim Hope Louisa

Nog een hoofdstukje, omdat ik me verveel en geen zin heb om te leren...
Hope you like it!
lovesss

Langzaam drukte ik de persoon, die me zojuist kuste, van me af. Ik opende mijn ogen en zag... Harry?!
'Sorry, ik kon me niet inhouden. Je bent gewoon zo knap en hoe je reageerde toen Niall zei dat hij verliefd was, ik moest je gewoon zoenen. Sorry!'
Ik keek naar mijn schoenen, niet wetend wat te zeggen.
'Ehm.. Het geeft niet, het kwam gewoon wat onverwachts. Ik bedoel van ik ken je pas net.'
'Ik wist het, je vind me niet leuk. Het spijt me. Ik..'
Hij kon niet eens uitpraten, want ik drukte mijn lippen al weer tegen die van hem.
Heel lang duurde de kus niet, maar hij was wel heel liefdevol.
'Dus? Doen we tegen de jongens alsof dit nooit gebeurt is?'
'Goed idee. Niemand hoeft dit' en toen gaf ik hem nog een klein kusje,' te weten.'
'Oke, maar we moeten dat drinken nu wel maken. Anders wordt het te verdacht.'
Snel schonken we wat drinken in en liepen de kamer in.
Niall en Jana zaten naast elkaar in een gesprek en de rest van de jongens waren ook in gesprek.
Harry ging snel zitten, zodat ik nergens meer kon gaan zitten.
'Ja jongens, dat wordt of opschuiven of ik moet bij iemand op schoot.' zei ik boven de gesprekken uit.
'Kom maar bij mij op schoot hoor.' zei Louis. Dus ik ging daar maar zitten.
Ik zag Harry jaloers naar mij kijken, maar trok me daar niks van aan.
'Dus jongens, wat gaan we voor eten bestellen? Want ik heb alleen drinken in huis, voor zover ik weet.' deelde ik mee.
'Pizza!' riep Niall, wat hem een lach van Jana opleverde.
De rest stemde daar mee in.
'Oke, bellen jullie maar. Ik zit eigenlijk wel lekker.' zei ik.
'Aw, sweetie, I know, ik zit lekker.' zei Louis lachend, en nogal flirtend.
'Jo, houd eens op met dat geflirt, Louis. Er zitten hier nog meer mensen. En Zayn bel jij even voor de pizza's?' kwam Liam er tussen.
'Jep, welke pizza's willen jullie?'
Terwijl we onze pizza's doorgaven, voelde ik Harry's blik in mijn rug boren.
Ik wist echt niet wat ik moest doen met Harry. Hij deed zo lief en hij was ook zo leuk, maar ik kon dat toch niet maken?
Ik ben een danseres in hun clip, met een van hen daten was dan geen goed plan.
Ja, tenzij ik ontslagen wil worden, omdat ik dan alleen maar afgeleid zou zijn.
Maar hij is zo leuk! En dan moet ik gewoon extra mijn best doen om niet afgeleid te zijn. Dat maakt toch niet uit, want ik moet dansen, en dat is de beste afleiding ooit.
Wat moet ik doen?

Reageer (2)

  • Curlystyles

    oeeiii.. dat is zwaarrr..
    mmm ga je eventjes verder? voor mij?
    omdt ik zo'n lief meisje ben?? hihi *uge uge*
    woeepwoeepp.. ik hoefde vandaag lekker niet naar school:P
    maar dat had ook een reden:( ik haat ziekzijn! verdomme maar joun hoofdstukjes maken me dan weer blij en dan denk ik fuck it dan maar ziek ;D hihi ga je gauw verder??

    Xxxx<333

    1 decennium geleden
  • LeMeLoves1D

    dilemma!!
    snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen