Foto bij Dankwoord

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Cutelisious

    Ik ben klaar...
    Delphine ik mis je! Dit heeft zoveel in mij losgemaakt. Herinneringen aan lange telefoongesprekken over deze verhalen met de internaat telefoon, de messengerberichtjes die we heen en weer stuurden wanneer we ideeën nodig hadden.
    De duizenden berichtjes over de meest belangrijke en onbelangrijke dingen en de tientallen keren dat ik toen verkeerd stuurde en dat het berichtje weg was naar mijn dierenarts.
    6 jaar is eigenlijk niet zo heel lang en toch weer heel lang, maar ik ben blij da jij voor een groot deel van die 6 jaar in mijn leven was, zonder jou was ik niet de persoon geworden die ik vandaag ben en ookal is er nog veel werk aan de winkel, ik ben blij met wie ik vandaag de dag ben. Dus eigenlijk echt gewoon dankje, voor alles. Jij zal voor altijd mijn hunny zijn want ik wist aan 14 niet dat "honey" de correcte spelling was.

    See you soon (H)

    6 jaar geleden
  • 1DLover1996

    Het was een super goed verhaal!!
    Laat het me maar weten wanneer er een nieuw verhaal is xD

    ~xxx~

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    Als je een nieuwe verhaal gaat schrijven wil ik het graag weten.

    1 decennium geleden
  • Cutelisious

    Ik wil een nieuw!!!
    Ma geen vervolg ofzo gwn iets heel nieuw
    xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen