Foto bij H14 ~ Harry Edward Styles

Hier weer een hoofdstukje!
Ik heb wings op replay staan, love that song<3
reacties zijn welkom:)
lovessss

Ze gaf me zo veel verschillende signalen, ik wist niet meer wat ik moest doen. Had ik haar wel moeten zoenen?
'Harry?! Waar zit je toch met je gedachten? Zayn vroeg je welke pizza je wou.' zei Louis opeens.
'Ow, sorry, beetje slecht geslapen. Doe maar het normale recept, you know what I mean.'
'Guys, naar welke film gaan we eigenlijk?' vroeg Kim toen opeens, met haar geweldige mond, die zo perfect tegen de mijne paste.
Harry, stop! Loop nu niet weer zo snel van stapel!
'Doe maar een horror ofzo!' schreeuwde Niall toen.
Ik zag Jana iets in zijn oor fluisteren, haha, vast iets zoals dat hij haar dan wel moest beschermen.
Ze pasten zo goed bij elkaar!
'Is goed, maar dan moet iemand wel mijn hand vasthouden, want ik ben niet zo iemand die daar tegen kan.' zei Kim.
'Doe ik wel, sweetie, je superheld staat gereed.' zei ik lachend.
'Aw, thanks Hazz!'
'Wat speelt hier?' vroeg Louis, hij heeft ook altijd alles door.
'Niks hoor, just me being nice.' antwoordde ik, wat was ik toch goed in ontkennen, not!
'Wat zou er moeten spelen?' vroeg Kim toen, zij was echt goed in doen alsof ze van niks wist.
'Haha, oke ik geloof jullie al. Nou eigenlijk alleen Kim, Hazz je weet zelf.' zei Louis knipogend.
Ja hoor, daar kwamen die rode wangen weer.
Tringgg! De bel ging en Kim liep naar de gang om te kijken wie er was en Jana liep met haar mee.
'Oke Hazz, vertel maar. Wat gebeurde daar in de keuken?'
'Ja, vertel maar. Je denkt toch niet dat we gek zijn?'
'Jullie bleven echt veel te lang weg, voor alleen drinken in schenken.'
Zo werd ik bestoken met een aantal vragen, ik probeerde er wel tussen te komen maar dat lukte niet echt.
'Oke, jongens. Er is niks in de keuken gebeurd. Kim vroeg me alleen hoe ik jullie rustig kreeg. En ik antwoorde dat dat bijna onmogelijk was.'
Ach, dat was niet helemaal gelogen.
'Houd je het wel eerlijk? We vinden haar allemaal wel leuk, behalve Niall dan.'
'Is goed. Btw. Niall, leuk meisje! Jullie passen echt bij elkaar.'
'Thanks Hazz. Ze geeft me zo'n blij gevoel. Ik weet niet wat is, maar voelt zo perfect bij haar.'
'Aw, Nialler is in love!' schreeuwde Louis, terwijl Kim en Jana weer binnen kwamen.
'Ehm... Dit is niet wat het lijkt hoor.'
Maar Jana liep Niall's kant al op en gaf hem een kusje op zijn wang.
They are so perfect<3

Reageer (1)

  • olahniall

    AW LOVELY CHAPTER !
    HIhi snel verder!(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen