Foto bij H15 ~ Kim Hope Louisa

Even snel een hoofdstukje, niet mijn beste vind ik eigenlijk...
Waarschijnlijk vandaag geen ander meer, want moet hard leren voor Duits...
Anders vanavond nog:)
Reacties motiveren mij heel erg!
Lots of love!

Ik lag tussen Harry en Louis in op de bank en Niall en Jana waren naar de jongens hun appartement gegaan. Ze waren zo schattig samen!
Jana had me op de gang bekend dat ze Niall leuk vond. En toen we de kamer weer in liepen, hoorden we dat Niall haar leuk vond. Kon het nog perfecter voor die twee?
'Hee jongens, die film gaat niet meer door denk ik?'
'Nee, denk het niet. Maar wij kunnen het nu natuurlijk niet maken om naar ons appartement te gaan.' antwoorde Liam.
'Is goed, jullie kunnen hier wel blijven slapen. Er zijn toch nog 2 kamers over. Alleen een probleem. Er zijn maar 3 bedden over en ik lig eigenlijk in een tweepersoonsbed.'
'Ik slaap wel bij jou!' zeiden ze alle vier. Oeh, genant.
'Haha, vecht zelf maar uit wie er bij mij slaapt. Niet dat er iets gaat gebeuren ofzo, just sleeping.'
'Ow, dat zien we straks wel. We gaan nu toch nog niet slapen? Btw. kunnen we iets anders gaan doen dan deze film kijken? Ik heb hem echt te vaak gezien...' vroeg Louis.
'Is goed, wat wil je doen?'
'Flesje draaien!' schreeuwden ze de jongens in koor.
'Daarmee bedoelen jullie dus, Kim draait steeds en moet jullie steeds zoenen, of hoe zijn jullie regels?' zei ik maar. No way dat ik dat ging doen.
'Oke, dat is inderdaad niet zo eerlijk.. What about truth or dare? Dat is eerlijk!'
'Ja is goed. Maar we beginnen bij jou! Louis, truth or dare?'
'Truth!'
'Laten we met een klasieker beginnen, wie vind je leuk?'
'Ehm... Jou?'
Zei hij nou net dat hij mij leuk vond?
'Aw, that is sooo sweet!' zei ik toen maar, terwijl ik mijn wangen rood voelde worden.
'Oke, nu jij Kim. Truth or dare?' vroeg Louis aan mij.
'Ehm... truth?'
'Kende je ons echt niet, voordat je je opgaf?'
'Nop, ik had wel eens wat van jullie gehoord. Maar nee, nog nooit wat van jullie gehoord, sorry...'
'Haha, maakt niet uit hoor. Nu mag jij weer iemand vragen.'
'Ehm... Harry, truth or dare?'
'Truth!'
'Ehm... Liam verzin jij even een vraag?'
'Sure, wanneer was je laatste one night stand?'
'Ehm... nog nooit gehad. Jaja, wel als je zoenen alleen meeteld, maar geen seks.'
'Haha, waarom geloven we je toch niet?' zei Zayn, wat hem een klap van Harry opleverde.
'Oke, nu mag ik weer. Kim, truth or dare?'
'Haha, waarom vragen jullie steeds mij? Maar, doe maar dare.'
'Oeh.. dat had je beter niet moeten doen! Geef ons allemaal maar een zoen.' zei Harry knipogend.
'Haha, ik ben geen slet! Maar oke, ik zal wel moeten. Bij wie begin ik?'
'Doe maar bij Louis!'
Ik liep richting Louis en hij pakte me al vol op mijn mond.
Wow!

Reageer (3)

  • olahniall

    Hahah snel verder

    1 decennium geleden
  • Payno

    VEDER!!!!
    super leuk verhaal (:
    xx

    1 decennium geleden
  • Curlystyles

    ga maar eventjes snel verder hea!!
    muwhaha dan heb ik vanavond in me bed nog wat te lezen ;D

    Xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen