Foto bij H16 ~ Harry Edward Styles

Nog even snel een hoofdstukje!
Bedankt voor de lieve reacties op het vorige hoofdstuk!
lots of love!

Ik zag hoe Louis Kim vol op de mond pakte en hoe ze allebei genoten. Jaloezie borrelde op en ik keek de andere jongens aan. Zij keken ook allemaal met een jaloerze blik, dus bedacht ik me dat ik er best iets van kon zeggen.
'Oke, dat is wel lang genoeg geweest. Liam is!'
Langzaam verlieten Kims lippen die van Louis en een glimlach verscheen om haar lippen.
'Moet ik nou serieuz iedereen gaan zoenen?' vroeg ze.
'Jep! Je koos zelf dare.'
Liam schoof zenuwachtig richting Kim. Kim begreep de hint en zoende Liam ook. Dit deed ze ook bij Zayn. Ze leek bij iedereen te genieten, maar toen kwam ze bij mij aan.
'Haha, nu jij nog Hazz. Ik vertel je alvast, ze is geweldig!' zei Louis plagend.
'Haha, I know. Ik had al mogen proeven.' zei ik, waarna ik mijn lippen liefdevol op die van Kim legde.
Ik genoot van deze zoen en na een tijdje tikte haar tong op mijn onderlip voor toestemming.
Gewillig opende ik mijn mond en onze tongen verstrengelde in een liefdesspel.
Dit moment was zo geweldig en ik wilde het zo lang mogelijk vol houden.
Na een tijdje verlieten haar lippen de mijne nog echt en ik zag dat ze verlegen naar me lachte.
'Zozo, jullie gingen ook lekker. Iemand word misschien een beetje voorgetrokken.' zei Louis lachend, wat hem nog een kus van Kim op z'n wang opleverde.
'Oke, klaar met dit spel. Iedereen is gezoend, volgens mij was dat het plan van dit spel of niet?'
'Haha, hoe wist je dat schat?' zei Louis lachend, terwijl hij uitnodigend op zijn schoot klopte.
Kim ging bij hem op schoot zitten en ik legde mijn hoofd op haar schoot. No way, dat ik deze kans aan me voorbij liet schieten na die geweldige zoen.
'Ik vind eigenlijk dat ik het wel verdien om bij jou te slapen.' zei ik na een tijdje.
'Mij best, als jullie het daar ook mee eens zijn?' zei Kim.
Na wat geprotesteer van de jongens, waren ze het er toch mee eens en mocht ik bij Kim slapen.
Opeens werd er geklopt op de deur.
'Ik kom al!' riep Kim en ze liep richting de deur.
Wij liepen naar de deur toe, om te luisteren wie er was.
'Hoi Jana, wat is er?'
'Hee Kim, dit is een beetje genant. Maar mag ik misschien een pyjama van je lenen? Of iets anders van je om in te slapen?'
'Haha, sleep over bij Niall? Tuurlijk mag je wat lenen. Ik zal er even een voor je pakken.'
We hoorden Kim naar de deur toe lopen en zo snel als we konden gingen we weer op de bank zitten.
Kim liep naar haar slaapkamer en kwam even later terug met een nogal sexy pyjama.
'Hier heb je er een. Hopelijk is deze goed?'
'Dankjewel. Nog een fijne avond!'
'Jij ook, en veel plezier met z'n tweeën. De jongens blijven hier slapen zodat jullie wat meer privacy hebben.' zei Kim lachend, waarna ze weer de woonkamer in liep.
'Guys, ik ben wat moe. Zullen we gaan slapen?' vroeg Kim.
We stemden er mee in en liepen richting de slaapkamers.
Dit ging nog een leuke nacht worden...

Reageer (1)

  • olahniall

    Hahah cool , snel verder (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen