Dag 7 kamp Noord

De expeditie duurde nu al een week en Mary voelde zich ongelukkig ondanks dat ze al 2 proefen hadden gewonnen en nog niemand naar huis hoefde te sturen. Gracie kwam haar even troosten. "Zo Mary vertel eens waar zit jij mee". "Ik weet niet ik zit gewoon in een dipje kan ik niks aan doen als we morgen die proef doen ben ik alweer beter". "Ik hoop het want misschien winnen we dan wel 3 proefen achter elkaar dat zou echt zo gaaf zijn". Bij Sanneh ging de dag perfect hij had alles voor elkaar hij was een goede leider en iedereen vond hem leuk. Hij besloot er een leuke avond van te maken en haalde kokosnoten en liet 5 mensen vissen zodat er 8 vissen op het menu stond iedereen een eigen vis met kokosnoot melk het was een feestmaal. Iedereen had ook zin in de proef van morgen.

Dag 7 kamp Zuid.

Voor Kira,Adje en Tomi kon hun geluk niet op niet alleen Alvaro maar nu ook Kia waren door hun toedoen uit het spel. Nu alleen Raymond nog. Tomi was wel teleurgesteld doordat hij zijn vrijstelling verspeeld was maar hij voelde alsnog geen gevaar. Adje maakte in de avond een grote bekendmaking hij was al die tijd gewoon een typetje dat hij als acteur speelde. Hij heette eigenlijk Arjan van Bavel en deed alsof hij Adje was. Iedereen moest lachen en vond het grappig. Behalve Polina die altijd een beetje stil was. Zij was ook de enige die Raymond wel aardig vond. "Vind jij Arjan ook een sukkel waarom zou je een week op de expeditie een rol gaan spelen het is toch geen soap". Raymond was daarmee eens en in plaats Tomi was nu Adje de aartsvijand van Raymond.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen