Foto bij H17 ~ Kim Hope Louisa

Waarschijnlijk enigste stukje voor vandaag...
Laatste dagje leren en daarna krijgen jullie waarschijnlijk veel meer stukjes!
Laat alsjeblieft reacties achter, het mag ook alleen 'leuk' zijn.
Kritiek mag ook best gegeven worden, daar kan ik tegen.
Hoop dat jullie het een leuk hoofdstukje vinden!
lots of love from me!

Ik pakte mijn pyjama uit mijn kast en liep naar de badkamer toe. Daar stond Harry al, alleen in zijn onderbroek.
'Sorry, ik heb natuurlijk niks bij me. Vind je het vervelend? Want ik kan ook wel een shirt pakken thuis, als dat nodig is.' zei hij snel achter elkaar aan.
'Harry, het is niet erg! Het kan mij weinig schelen, het bed is toch super groot!'
'Haha, oke, dan is het goed. Heb je misschien nog iets van een tandenborstel over?'
'Ehm... volgens mij stonden er een paar in de andere badkamer. Daar zijn de rest van de jongens nu ook volgens mij.'
'Oke, dan kijk ik daar ff.' En weg was Harry.
Langzaam poetste ik mijn tanden en dacht na over wat er vandaag allemaal gebeurt was.
Ik had afscheid genomen van mijn ouders en had alweer gevlogen.
Een rilling stroomde over mijn lichaam toen ik weer aan de vlucht dacht. Ik had zo'n hekel aan vliegen.
Dat was al sinds dat ik een kind was. Mijn zus (die was 10 jaar ouder dan mij) vloog elk jaar richting mijn oma in Amerika. Elk jaar ging het goed, tot dat ene jaar.
Een traan vond zijn weg langs mijn wang en snel volgden er al meer. Mia was nog maar 16 toen dat afschuwelijke ongeluk gebeurde.
Daarom vond mijn moeder het natuurlijk extra eng om mij vandaag te laten gaan, omdat ik sinds een paar weken nu 16 ben.
'Hee, wat is er?' vroeg Harry, die binnengekomen was.
Snel veegde ik mijn tranen van mijn gezicht en glimlachte.
'Niks aan de hand. Don't worry.' Maar mijn stem brak bij de laatste woorden
Harry liep naar me toe en trok me in een knuffel.
'Als je het niet wilt vertellen, maakt het niet uit hoor. Maar ik ben er voor je als je iemand nodig hebt.'
Dankbaar keek ik Harry aan. Zijn hoofd was nog maar een paar centimeters van het mijne verwijderd en ik keek hem recht in zijn ogen aan.
De sparkeling was duidelijk in zijn ogen te zien en hij kwam steeds iets dichterbij.
Ik verbrak de laatste centimeters en legde mijn lippen op die van hem.
Onze zoen werd steeds passievoller en na een tijdje tikte zijn tong op mijn onderlip voor toestemming.
Gewillig opende ik mijn mond en onze tongen speelden een liefdesspel waar alleen wij de regels van kenden.
Langzaam liepen we de kamer in en stopte ik de zoen.
'Thanks Hazz. Je bent geweldig!' zei ik waarna ik hem nog een kusje op z'n wang gaf.
Daarna ging ik in bed liggen en Harry kwam naast me liggen.
In Harry's armen liggend vertrok ik al snel naar dromenland...

Reageer (2)

  • Payno

    leuk! i like it (:

    1 decennium geleden
  • olahniall

    Hij moet haar maar even snel als vriendinnetje vragen.(;

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen