Foto bij H18 ~ Kim Hope Louisa

VAKANTIE!!!!! oke, nog niet echt, maar we hoefen alleen nog maar naar de bios te gaan, en dat noem ik niet school:)
Dus nu komen er waarschijnlijk wel meer hoofdstukken, of ik ga een voorraad schrijven...
Dat meld ik nog wel een keer;)
Hopelijk vinden jullie het een leuk hoofdstukje en reacties zijn welkom!
lots of love!

'Kim kom hierheen, kom hierheen!' hoorde ik iemand roepen. Langzaam liep ik de gang door en keek achterom. Wat?! Er stond opeens een muur?
Snel liep ik door en door en door. Er leek geen einde aan deze gang te komen. Zag ik dat nou goed? Was daar een deur?
Ik rende richting de deur en trok aan de klink. Gelukkig, hij was open.
Nog even keek ik achterom en zag dat de muur alsmaar dichterbij kwam.
Snel trok ik de deur open en ik liep door. Achter de deur zat een hele witte kamer en in het midden stond...
'Mia, wat is dit? Waar ben ik?'
'Rustig maar. Niks aan de hand. Ik kom je vertellen dat je moet oppassen. Niet alles is wat het lijkt.'
'Wat bedoel je? Over wie of wat heb je het?'
'Meer kan ik niet zeggen, keer nu maar weer terug.'


Gillend werd ik wakker.
'Kim, wat is er aan de hand? Gaat het wel?' Harry lag naast me en keek me bezorgd aan.
'Niks, gewoon een nachtmerrie. Ga maar weer slapen.' zei ik tegen hem.
Harry ging terug liggen en na een tijdje hoorde ik zacht gesnurk.
Toen ik op de klok keek, zag ik dat het al half 6 was, Engelse tijd.
Langzaam stapte ik mijn bed uit, zodat Harry niet weer wakker zou worden.
Ik liep richting de keuken en pakte wat melk die ik verdwarmde in de magnetron.
Met de warme melk in mijn handen ging ik op de bank zitten en zette ik de tv aan.
Na wat gezapt te hebben langs de kanalen, kwam ik uit bij revenge.
Dat was een nieuwe serie en zo gaaf, dat ik hem maar op liet staan.
Ik had deze aflevering al een paar keer gezien, dus mijn gedachten dwaalde steeds af.
Wat had deze droom te beteken?
Waarom zag ik Mia opeens weer in mijn dromen?
Ik had sinds het ongeluk Mia vaak gezien, maar toen ik 10 werd werden die dromen alleen maar minder.
Was dit een voorteken? Moest ik naar huis gaan?
Had ze het over de jongens? Waren ze niet te vertrouwen?
Ik sprak met mezelf af niks tegen de jongens te zeggen over Mia.
Na een uurtje beneden gezeten te hebben ging ik maar eens douchen.
Snel pakte ik mijn kleren uit mijn kast en liep richting de badkamer, zodat Harry niet wakker zou worden.
Het water uit de douche stroomde over mijn lichaam en dacht ik nog maar aan één ding.
Over wie had Mia het?

Reageer (3)

  • olahniall

    Hihi snel verder xo

    1 decennium geleden
  • Payno

    OMG! zo spanent! snel vedder (:
    xxx'
    super leuk verhaal (:

    1 decennium geleden
  • 5Boys1Dream

    OMG ga jij oook naar de film met school haha wij ook xD nieuwe abo :) xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen