Foto bij *9*A new room?

Dit is Angel:

Toen June naar bed was liepen Angel, Katty en Marc. Naar een andere kamer. De deur die naar deze kamer leidde was goed verstopt. Katty bleef bij de deur wachten om ervoor te zorgen dat als June naar beneden zou komen, dat ze niet naar binnen zou gaan. Zodra Angel en Marc binnen waren, drukte Katty op een knop waardoor de deur weer verdween. Ze schuilde in een schaduw. Ze ging pas stil zitten toen ze er zeker van was dat als June hierheen zou komen ze niemand zou zien. En hopelijk weer door zou lopen. Marc had ondertussen een kast geopend en daar zat een hendel in. Die drukte hij naar beneden. Er verschenen in een keer allemaal wapens. Angel pakte er een en bekeek hem. Zo ging het een tijdje door totdat Marc vroeg: En heb je het perfecte wapen al gevonden? Nee, fluistert Angel. Nog niet. Ze ging verder met zoeken totdat ze opeens riep ja ik heb het. Marc liep naar de hendel en alle wapens verdwenen weer. Maar voordat hij op de knop drukte riep Angel: Wacht! Wat is er vraagt Marc geschrokken. Angel gaat voor hem staan. Ze is niet groter dan mij, maar als het op een gevecht aan zou komen was de uitslag zeker: Angel zou winnen. Verwachtingsvol kijkt Marc Angel aan. Dan begint ze met praten: VInd je June leuk? Hoezo? is het antwoord. Je kijkt de hele tijd naar haar en je bent zeker 12 keer naar haar toe gegaan. Nou heeft ze je niet gezien, maar... Als antwoord drukt Marc op de knop en loopt hij weg. Angel grinnikt in zichzelf loopt naar buiten drukt op de zelfde knop als Katty net deed en roept haar uit de duisternis. Even later als ze in bed liggen vraagt Katty: En? Angel glimlacht en zegt: Ja hij is het.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen