Guy klopte me op mijn schouder, en zwaaide me gedag.

Mijn werk bij de bakker zat erop en ik kon me zachtjes aan naar huis gaan bewegen.

Mijn huis was niet ver weg vanaf hier, aangezien Crawsford zo klein was liep je er in 5 minuten doorheen zonder moeilijkheden met verkeer.
Het was al donker aan het worden en iedereen fietste, liep of reed naar huis toe.

Ik besloot een omweg te nemen, om na te denken en besefte dat Ariël nog steeds niet uit mijn hoofd was.

Ze dreef me tot wanhoop, en had een enorme impact op de school, meisjes haatte haar en jongens vielen gelijk voor haar.
Ze leek een aantrekkingskracht te hebben op iedereen in de school, gelukkig was ik niet de enige.
Lilith stond daar eerst, ze versierde jongens met haar zangstem en was een van de meest populaire meisjes van de school.
Nu was Ariël nummer één, maar zij was niet zoals Lilith.

Lilith was de laatse paar weken alleen maar bij Ariël geweest, en er was niemand meer die voor haar charmes viel.
En Ariël viel ook voor niemand zijn charmes.

Ik wilde weten waar ze woonde moddels verspreidde zich snel, maar niemand leek te te weten waar de DeMari familie woonde.
Ik liep langs het strand, en zag daar een meisje met rood haar naast nog twee prachtige meisjes staan.
Maar mijn ogen vielen gelijk op Ariël, en kwamen niet meer van haar af. Ik nam alles door, haar prachtige haar, tot haar perfect gevormde heupen en haar strakke benen die bij elke outfit die ze droeg goed uitkwamen.

Ik wilde naar haar toe rennen, haar kussen en haar in mijn armen nemen. Ik schudde mijn hoofd en keek opnieuw, maar ze was verdwenen en alles wat ik zag was de zee die nog wilder op en neer ging dan eerst.
Een prachtige klank vulde mijn oren, het kwam uit de zee, een prachtige stem uit de diepe wateren waar niemand ooit waagde te vissen.



Sorry, sorry, sorry!
Scrhrijf ik heel lang niet meer, krijgen jullie nog een flutstukje ook! ;$
Om het goed te maken wordt het volgende stukje een Ariël POV!

Reageer (3)

  • Fericire

    neee niet flut!!!!! snel verderrrr!!!

    1 decennium geleden
  • Lootus

    Snel verder! Ik vind het super mooi en ben blij dat je weer schrijft! x

    1 decennium geleden
  • XInnocenceX

    Helemaal geen flutstukje! Ik vind hem heel mooi!
    Yaay Ariël POV! Snel verder :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen