Foto bij H19 ~ Harry Edward Styles

Een hoofdstukje voor de lieve mensen die een reactie hadden gegeven.
Echt lieve reacties!
Kunnen er dit hoofdstuk weer een paar komen?
Hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vinden...
Lots of love!

Nadat Kim me had wakker geschreeuwd, viel ik al snel weer in slaap. Nou niet echt in slaap, maar ik deed alsof.
Toen Kim zo zachtjes mogelijk uit bed probeerde te gaan, hoorde ik een snik haar mond verlaten. Ze had echt heel eng gedroomd, maar ik betwijfelde of dat wel het enige was.
Ach, ik was nog moe, waarschijnlijk was er gewoon niks aan de hand. Ik draaide me om en viel in een droomloze slaap.

~ 2 uur later ~

Ik werd wakker van de douche die ik hoorde stromen. Waarschijnlijk stond Kim daar, dus liep ik maar naar de woonkamer.
Daar trof ik Louis aan, die me breed lachend aankeek.
'Zo, wat is er gisteravond allemaal gebeurt?'
'Niks hoor, ik zou me toch eerlijk houden?'
'Haha, sure. Waarom geloof ik je toch niet?'
'Geen idee.'
'Je vindt haar echt leuk, hé?'
'Ja, maar zij mij toch niet.'
'Hoe weet je dat nou? Ik zie toch hoe ze na je kijkt, dat is liefde in jullie blikken. Alleen zij heeft het nog niet door. Je verdient het Hazz!' zei Louis.
'Wat verdient Harry?' zei Kim opeens.
'Kim? Hoelang stond je daar al? Wat heb je gehoord?' vroeg ik, wat nou als ze alles had gehoord?
'Net pas, ik hoorde Louis alleen zeggen dat jij iets verdient. Dus, wat verdien je?'
Bij die woorden haalde ik even opgelucht adem.
'Niks bijzonders, het is niks.' zei ik snel.
'Nou eigenlijk wel. Ik zei dat jij en Harry goed bij elkaar passen en dat Harry wel weer een vriendin verdient. Maar ik weet niet eens of jullie elkaar leuk vinden, dus niks aan de hand.' zei Louis, en ik gaf hem een betekenisvolle blik.
'Haha, oke. Thanks denk ik? Goedemorgen btw.' zei ze, waarna ze ons beide een kus op de wang gaf. Was dit goed?
'Voel je je al weer wat beter? Nog een beetje geslapen?' zei ik, denkend aan vanacht.
'Ja, gaat wel weer, thanks. Zal ik de andere wakker maken, dan kunnen we gezellig samen ontbijten?'
'Ja, is goed. Wij dekken de tafel wel en kijken even wat er te eten is.' zei Louis.
'Ik ga me eerst even douchen, als je het niet erg vind.' zei ik daarna.
Kim liep weg en toen ik me terug naar Louis draaide kreeg ik een kussen tegen mijn hoofd.
'Waar was dat nou weer voor nodig?'
'Waarom nam je deze kans nou niet aan om haar te vertellen dat je haar leuk vond? Sowiezo, ik ga jullie nu koppelen hoor!'
'Haha, grappig. Ik ga me nu douchen als je het niet erg vind?' zei ik, waarna ik opstond en richting de badkamer liep met wat kleren.
Had ik het moeten vertellen?

Reageer (3)

  • Curlystyles

    Ga je snel verder!!

    oh en misschien een nieuwe relatie in het verhaal?:$ een Frederiqeu <3 Louis? (jaa ik weet louis heeft wat met eleanor maar dat zou tog heel toevallig uit kunnen? only in the story tenminste hihi louis en eleanor zijn te sweet!)

    maaaaaaarrr jij moet eventjes snel verder gaan voor mij om mij blij te maken! dan kan ik ook weer verder schrijven en zijn we allebei blij;D good idea or good idea? stem maar voor het tweede dat klinkt coowler hihi.
    oh my gash ben zo hyper! en dat komt allemaal door dit hoofdstukje. tjaa ik ben raar i know.
    ik heb vakantie!!! oh my gash zo blij zo blij.... maar ik dwaal af van mijn punt.
    JE MOET VERDER! before im gonna get you and hit you on ya butt! hihihi;$

    kusssZX

    1 decennium geleden
  • Payno

    LEUK! KUDOOOO!!! <33 love you'r story
    snel veder! (:
    xx

    1 decennium geleden
  • olahniall

    Hm, wil je ook een keer Jana / Niall pov doen?
    Of Zayn / Liam / Louis? ;$
    Hihi, leuk hoofdstukje !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen