Foto bij Proloog: Amaratsu !

Orochimaru's hide out

'Hier is het.'zei Sasuke die als een gek gerend had voor het medicijn. 'Orochimaru's kamer veronderstel ik. 'zei hij nog na hijgend van het lopen. Hij wandelde naar binnen en liep naar de kamer die ooit van Orochimaru was. 'Verdomme hier niet. Kabuto's kamer!' schoot hem nog net te binnen.'Ahh.' hij had niet lang meer. Hij rende zo snel hij kon. Hij had geluk hij had het medicijn gevonden. Maar hij kreeg een raar gevoel ....
Kabuto was hier!!!!!

'Hallo Sasuke.'zei Kabuto. Ze stonden in een grote ruimte. De oude training ruimte van Sasuke. 'Waarom kwam je hie?' vroeg Kabuto. 'Het medicijn ,je hebt het me zelf verteld!'riep Sasuke. 'Weet ik. Maar wat doe je in deze ruimte?' vroeg hij. 'Ik heb veel plaats nodig....om te vechten!'zei Sasuke. 'Ik ben hier niet om met je te vechten. Sasuke.' zei Kabuto. 'Ik bezit de kracht van Orochimau ! Ik vecht niet met je, Ik ga je vermoorden!' riep hij lachend. 'O ja !'riep Sasuke. 'Amaterasu!' zwarte vlammen vlogen op Kabuto af.'wat is ... ? Aaaaaaaahhhhhh!'riep hij uit. 'Hm.' grijnsde Sasuke. Plots schoot zijn hand naar zijn oog. 'ahh.' dat kwam door de jutsu . Zijn oog begon te bloeden. 'Ha sasuke je bent beter maar niet goed genoeg . Ik ga weg je bent het niet waard. Ik zou dat oog eens laten na kijken.'zei Kabuto lachend.

Reageer (1)

  • Luckey

    Omg!
    Snel verder please :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen