Lizzy en Aria stonden lachend naast me, ik duwde ze beide in het zand en sprong het water in.
Ik voelde mijn benen kriebelen en een vuur schoot door mijn lichaam heen toen in veranderde en mijn vin zich ontplooide.
"Wie is als eerste thuis is!" Schreeuwde ik en schoot zo hard als ik kon door de zee, opweg naar ons huisje.
DeMari was een belangrijke achternaam onderwater, namelijk de achternaam van Neptunus en zijn dochters en zonen, en ik was degene die de troon over zou nemen.

"Kijk uit Tobi!" Schreeuwde ik tegen mijn broertje -die aan het klooien was met een paar mosselen- waarna hij snel aan de kant zwom.
"Wacht doen we een wedstrijd?" Riep hij, ik negeerde hem en zwom nog sneller al mijn kracht zette ik in.
Ik begon te zingen, iets waardoor ik altijd meer kracht kreeg en sloot mijn ogen.

Met een knal stopte ik, een koraalrif stond mij in de weg. "Fuck." Het was moeilijk om mensengedrag niet over te nemen.
"Dag Ariël!" Riepen Aria en Lizzy in koor terwijl ze lang me heen schoten. Ik kreunde en besloot rustig te gaan zwemmen.

Al snel voelde ik dat de golven van tempo veranderden, en voor ik het wist zaten er twee handen op mijn schouders.
"Lilith!" Riep ik vrolijk en knuffelde mijn beste vriendin waarna we rondjes om elkaar begonnen te draaien.
"Wat is er met jou aan de hand dat je zo sip kijkt?" Zei Lilith lachend en ze stak haar tong uit, ik maakte een sarcastisch lachje terug en sloeg haar voorzichtig tegen haar schouder.
"Ik verloor een wedstrijd tegen Aria en Lizzy door dit verdomde koraalrif." Lilith begon hard te lachen en ik keek haar geïrriteerd aan.

Ze werd snel stiller en probeerde haar lach een beetje in te houden, ze trok me aan mijn hand mee naar mijn huis toe en lachte de hele weg nog heel wat af.
Ze had geluk dat ze mijn beste vriendin was, en dat ik haar nooit meer kwijt wilde want anders had ik haar allang aan de haaien gevoerd.


Danku liefste abo's dat jullie nog niet op mijn opgegeven hebben ;P
Mijn broers en ik zijn vandaag bezig geweest om mijn kamer te schilderen en het was een drama XD.
Maar ja, hope you had fun with this chapter!

Reageer (2)

  • XInnocenceX

    I love it! Leuk uit Ariël's standpunt :)

    Snel verder pleaseee *onweerstaanbare puppy eyes* (flower)

    1 decennium geleden
  • Lootus

    Snel verder! Love it x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen