Foto bij 2: Kakashi's new mission

Deze foto is voor Luckey - een van mijn grootste fans!!!!!

Hokage kamer

'Wat is er mevrouw Sunade?'vroeg Kakashi aan de hokage. 'Kakashi je bent hier omdat ik je op missie zal sturen.'zei ze. Kakashi knikte. 'Welke missie?'vroeg hij. 'Gisterenavond is Iruka sensei verdwenen . Hij is laatst gezien toen hij achter een man aan liep richting het bos. Hij is niet meer terug gekeerd. 'zei ze. Kakashi knikte opnieuw. 'Ik zal deze missie volbrengen al is het het laatste wat ik doen.' zei Kakashi die zijn duim opstak. 'Wel, dan ga ik maar.' zei hij. 'Nee!'riep Sunade. 'Je gaat niet alleen.'zei ze. ' Sinds Asuma dood is zoek ik altijd andere ninja die het team kunnen lijden , en nu dat Naruto aan het trainen is heb jij tijd genoeg.' plots kwam het team van Asuma binnen. 'Hallo Kakashi!'riep Ino blij. 'O dit is zo vervelend.' zei Shikamaru. 'Oké dit is dus het team waar ik mee opgescheept zit?'zei Kakashi. 'Laten we gaan!'zei hij.

Later/b]

'We zijn er.'zei kakashi. 'Eindelijk , heel de weg nar hier was zo vervelend. 'zei Shikamaru. 'Wat nu?'vroeg Choji. 'Nu dit...'zei Kakashi hij pakte een rol en drukte hem op de grond er verscheen een hond. 'Hey dat is Pakkun !'schreeuwde Shikamaru. 'Wat?' vroeg Ino. 'O jij bent die zeurpiet .' zei de hond. 'Jullie kennen elkaar?'vroeg Choji. 'Ja.'zei Kakashi.'Pakkun?'vroeg hij. 'Iruka sensei , Een water ninja iemand met-uch- een vreselijk parfum en een man met ...snif ... een sharengan maar langer geleden,die van sasuke . ' zei de hond. 'Oké .'zei Kakashi. 'We volgen het spoor, Pakkun.'zei hij weer.'Dat is lastig.'zei de hond. 'O ja waarom?'vroeg Kakashi. 'Ze zijn opgesplitst. 'zei hij. 'Dan doen wij dat ook.'zei Kakashi en hij pakte nog een rol. Er verscheen weer een hond een héél grote. 'Bull.'zei Kakashi.'Ja.'zei de hond en begon in het rond te snuffelen. 'Ik ruik het.' zei hij. 'Jij gaat met hun, ik en Pakkun gaan met Shikamaru achter Sasuke aan.'zei hij. De kinderen knikte.'Opsplitsen!'riep Kakashi en ze sprongen weg....

Reageer (1)

  • Luckey

    Omfg!!!!!
    Snel verder please :D

    P.s
    Super leuke foto :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen