Foto bij H20 ~ Kim Hope Louisa

Waaaah!! hoofdstuk 20 al! en de laatste keer dat ik het chekte 8 abbo´s en 3 bladwijzers!
Dank jullie wel!
Ik wil in een volgend hoofdstuk een pov doen van niall of jana, wie van de twee is leuker?
lots of love!

'Jongens! Wakker worden!' riep ik, toen ik de deuren van de logeerkamers opendeed.
Ik hoorde gekreun en gemompel uit de kamers komen, wat betekende dat ze wakker waren.
'Kom op! Kleed je aan, we gaan ontbijten! En daarna moeten we naar de studio om te oefenen voor de clip!'
Ik zag een niet wakkere Liam de kamer uit komen en daarachter kwam Zayn.
'Is Niall ook al wakker? Of is die nog steeds met Jana?' vroeg Liam, die al wat meer wakker leek.
'Geen idee. Ik ga hun nu ook wakker maken, want anders komen we te laat in de studio.' met die woorden liep ik richting de deur en klopte aan bij de overburen.
'Ik kom al!' hoorde ik Niall blij roepen.
Toen de deur openging zag ik Niall met een big smile staan.
'Zo, vanwaar die big smile? Is Jana er nog steeds?'
'Jana is zich aan het omkleden en tja, die big smile komt door haar. Ze is zo lief!' zei Niall, terwijl zijn wangen rood werden.
'Aw, cute! Komen jullie zo bij mij ontbijten? We moeten daarna gaan oefenen voor de clip.'
'Is goed! Ik wacht even tot Jana klaar is en dan komen we.'
Lachend liep ik terug naar mijn eigen appartement. Die is echt super verliefd!
Toen ik de keuken in liep, zag ik dat Louis de tafel al gedekt had en dat ik best veel in de koelkast had staan.
'Thanks Lou, voor de tafel te dekken.' zei ik, waarna ik Louis, die op de bank zat, een knuffel gaf.
'Zozo, ga je Louis zomaar een knuffel geven en mij niet?' zei Harry, die binnen kwam lopen.
Z'n krulletjes waren nog nat van het douchen en dat zag er zo leuk uit!
'Aw, moet jij ook een knuffel dan?' zei ik, waarna ik Harry een knuffel gaf en een kus op de wang.
'Moet die kus nou op mijn wang? Ik weet wel een betere plek.' fluisterde hij in mijn oor.
Ik keek hem vragend aan en zag dat zijn lippen steeds dichter bij de mijne kwamen.
Hij overbrugde de laatste centimeters en zijn lippen raakte de mijne. Alweer pasten ze perfect op de mijne en ik genoot van dit moment.
'Ik zei het toch! Ik zei het toch!' hoorde ik Louis opeens achter me zeggen.
Door die woorden haalde ik mijn lippen van die van Harry af en keek Louis vragend aan.
'Jullie vinden elkaar leuk! Ik wist het!' zei hij simpel, terwijl hij zijn schouders ophaalde en richting de keuken liep.
Harry en ik keken elkaar aan en ik voelde mijn wangen rood worden.
Snel keek ik weg en liep richting de keuken.
Wat was er zojuist gebeurd?

Reageer (3)

  • olahniall

    Haha snel verder!

    1 decennium geleden
  • Payno

    kan je je volgende hoofdstuk in Nialler's pov doen ? (:
    i like you'r story <3
    haha @Curlystyles HELE MAAL MEE EENS !!! ik zou ook heel graag Kim of Janna willen zijn ! ;o
    haha asesome :3
    xx

    1 decennium geleden
  • Curlystyles

    OEFFF!!! ik had zo graag in kims schoenen willen staan
    maar oke wie wil nou niet met de 5 jongens van one direction omgaan!!!
    hihi..
    oke ik snap niet hoe ik zo hyper kan zijn wand ik heb een ongelovelijke ochtendhumeur..
    ben pas een kwartiertje wakker oh my gash..
    dat is best wel erg eigelijk whahaha:$
    maaaarrr ga je eventjes snel verder? dat als ik klaar ben met mijn ontbijt dat ik nog een hoofdstukje kan lezen?:$ hihihi en ja ik weet het is middag maar voor mij nog steeds ochtend;p


    Xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen