Foto bij 205. || Rainbows ||

(H)
omg, i luff lego

"Yeah sure Zayn, go a head." zei ik met een glimlach. Zayn straalde, ondanks de wazige blik in zijn ogen.
"Jij!" hij wees naar één van de vriendinnen van Daniëlle. "Truth of dare?" vroeg Zayn aan haar.
"Allereerst, heeft deze persoon een naam. Ik heet Eleanor. En uuhm, Dare." zei ze met een glimlach. Ze had een smal gezicht, en lang bruin golvend haar.
Zayn dacht na over een dare voor de mooie Eleanor. Ik dacht alvast een paar stappen vooruit, voor als ik iemand om een truth or dare moest vragen. Ik zat te denken aan Justin, en te zeggen dat hij me moest zoenen, maar als jij truth koos zou dat niet gaan. "uuhhm, wissel met Niall van kleding en hou dat voor de rest van de avond aan." zei Zayn. Ik keek hem met grote ogn aan.
"Ja echt niet!" protesteerde ik meteen en stond op van waar ik zat. Ik keek naar Eleanor. Ze droeg een groene jurk, die ik echt niet aan zou trekken. Laat staan voor de hele avond. "Jammer voor jou Niall, het moet. Het is El's opdracht." bemoeide Daan zich er grijnzend mee. Nu je het zegt, iedereen behalve El en ik, zat te grijnzen. "Oh snatverdikkie..." zuchtte ik. Ik liep naar Eleanor en stak mijn hand naar haar uit, waarna ik haar mee overeind hielp. In deze mega kast, zat nog een aparte kast met schoenen. Hoe ik dat wist? De schuifdeur daarnaar stond op een kier.
"Zo terug..." melde ik wat teleurgesteld en nam El mee de kast in. Dit was best awkward, want ik kende haar niet.
"Uuhhm, hoe doen we dit?" vroeg ze me een beetje onzeker en maakte met haar handen een gebaar naar haar jurk.
"Nou, we kleden ons uit, met de ruggen naar elkaar, en dan gooien we onze kleding achterover naar de ander?" stelde ik voor. Het was eigenlijk nog wel een best goed plan. Al begon ik me nu een beetje zorgen te maken over die jurk. Eleanor was langer dan ik... Dus misschien was die jurk ook wel te lang.

Reageer (5)

  • Ilovemyself

    XD
    Ik zie het helemaal voor me, Niall in een (te lange) jurk!!

    1 decennium geleden
  • xSinaasappel

    Muahahhah

    1 decennium geleden
  • loveyou1D

    hahaaha niall in een jurk xd.

    1 decennium geleden
  • stupidOTP

    ik ga stuk xD

    1 decennium geleden
  • IronRainbow

    Hahahahahahahah x'D omg ik zie het al voor me !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen