- uit isa's ogen

Kayleigh kom op anders hoeven we niet meer te gaan.
ja ik kom er aan wacht even
waarom je hebt al een hele poederdoos op je gezicht gesmeerd en zoveel 16 jarige gaan niet naar de speelhal, dus je zult ook niet leuke jongens tegen komen hoor.
nou en ik zie er gewoon altijd leuk uit als ik uit ga kan ik van jou niet zeggen.
grappig zijn we weer kayleigh kunnen we nu gaan.
ja ik ben klaar zeurpiet.

- isa en kayleigh lopen naar de speelhal -

- bij Daan en Nils -

ik wilde naar de speelhal maar dat is wel veranderd, we doen alleen mee aan het junior songfestival ik dacht dat je dan niet zo beroemd was of alleen bij kleine kinderen maar nee hoor.
haha daan we hadden beter iets kunnen doen met Isa dus daar hoeven we niet de hele tijd mee op de foto of zo.
nee haha volgende week is de finale al weer ik hoop echt dat we gaan winnen.
ja ik oo-- AAAAH OMG DAT ZIJN DAAN EN NILS VAN MAINSTREET ! daar gaan we weer.

- bij isa -

isa kijk volgens mij zijn er hier leuke jongens, kijk al die meiden daar.
hu waar.

- isa kijkt om en ziet Daan knuffelen met een meisje en rent weg -

Isa wat is er met jou en kom terug isa riep kayleigh nog
en Daan zag hoe Isa weg rende.

- toen isa weer terug thuis was smste ze gelijk haar beste vriendin Tanja -

text: tanja hij vind me niet leuk, hij zij dat hij niet kon afspreken want hij moest iets doen voor zijn moeder en toen kwam ik hem tegen toen hij een ander meisje knuffelde kan je morgen langs komen ik trek dit niet.

verzenden nu wachten op een antwoord maar dat ik meestal wel snel want Tanja smst me altijd gelijk terug.

tu tu

nieuw bericht van Tanja

text: oh meisje toch ik heb het aan me moeder gevraagd en het is goed ik kom morgen en neem lekkere chocolade mee en films we maken er een lekkere meiden middag van en vergeten dat stomme joch.

Reageer (1)

  • LeBoef

    jeej ik ben je reddende engel + i love your story
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen