Foto bij Prologue

Gold Coast, 7th of June, 2005

Twee kinderen, een jongen en een meisje, lopen samen op het strand. Het word iedere minuut donkerder, maar bang zijn ze niet.
Hun leven gaat altijd zo, tijdens de vakantie. Ze lopen richting hun favoriete plek aan de Gold Coast.
Met behulp van hun vaders hebben ze een kleine boomhut gemaakt. Een plek waar alleen zij mochten komen.
Inmiddels hebben de kinderen hun hut bereikt. Samen zitten ze op het houtenbankje, gemaakt van oude planken. Een klein kaarsje geeft ze licht.
'I will never forget you, Sam' fluistert de jongen naar het meisje.
Het meisje krijgt tranen in haar ogen. 'I may be far away, but we'll be best friends forever, right?' vraagt ze.
In de schemering van het kaarsje ziet ze hoe de jongen knikt. 'I will write you every week' zegt hij.
'Promise?' vraagt het meisje. De jongen steekt zijn pink naar haar uit. Verbaasd staart het meisje ernaar. 'Come on, give me your pinky' commandeert hij haar.
Aarzelend steekt het meisje haar pink uit. De jongen krult zijn pink om de hare. 'Pinky promise'
Het meisje glimlacht. 'A pinky promise is something what never can be broken' zeggen ze beide in koor.

Reageer (1)

  • liens

    Ok alleen je proloog al is super! please schrijf zo snel mogelijk verder? greetz

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen