Foto bij If you believe - 24

Wanneer we beginnen te bowlingen, zitten Zayn en Niall een beetje bij te kletsen. Nel en ik doen net hetzelfde. Zo vertelt Nel over haar eerste afspraakje met Zayn. Super schattig dat dat is! Wanneer hij haar kwam ophalen thuis had hij een roosje bij. En bij de auto hield hij de deur open. Een echte gentleman dat die jongen is. En maar goed ook, want als hij haar iets aandoet, heeft hij wat voor. Ze waren naar een gezellig restaurantje gegaan. Nadat ze gegeten hadden, zijn ze naar zijn hotelkamer gegaan. En ja, daar hebben ze dan ook gekust. Ze is ook meteen blijven slapen bij hem in de kamer. Ze vertelt het ene schattige ding na het andere. Wanneer ze uitgepraat is, vraagt ze aan mij wat er gebeurt is. Ik begin te vertellen, maar ik zit vrij snel aan het slechte deel. Bij elke nieuwe zin die ik daarover vertel bekijkt ze met een bezorgd gezicht. Maar wanneer ik uiteindelijk aan het goede deel kom, begint haar gezicht weer op te fleuren. "Waarom heb je dan eigenlijk niet geantwoord op zijn berichtje?", vraagt ze wanneer ik gedaan heb met praten. "Ik weet het eigenlijk niet. Ik voelde mij beschaamd omdat ik hem geslagen had, en ja. Maar ja, het is gedaan. En maar best ook, want die situatie kon ik niet lang volhouden." Nadat onze verhalen verteld zijn, praten en bowlen we nog wat verder. Het is echt leuk met de jongens. Zayn plaagt af en toe Nel en Niall saboteert mijn kans met het bowlen soms. Elke keer wanneer ik dan slecht gooi, schiet hij in zijn aanstekelijke lach. Ik moet er elke keer opnieuw zelf van lachen. En Nel ook. Zayn blijft meestal nog een beetje kalm. Hij is zijn lach dan ook meer dan gewoon. Nadat we gedaan hebben met bowlen, gaan we nog iets eten in het restaurantje van de bowling. Niall speelt als enige echt alles binnen. Zelfs alles wat ik niet meer op krijg. Ik snap maar niet dat hij niet bijkomt. Als we gedaan hebben met eten, vertrekken we terug naar het hotel. We nemen afscheid en gaan terug naar elk ons eigen kamer. Het is ondertussen al avond. We zijn alle twee echt moe en besluiten om te gaan slapen. We gaan samen naar de badkamer. Hij doet als eerste zijn T-shirt uit en hij blijft even in bloot bovenlijf. Die jongen weet al wat ik graag heb. Ik bekijk met glinsterende ogen zijn lichaam. "Ga je daar zo blijven staan?", vraagt hij al lachend. Ik schiet wakker uit mijn dagdroom en doe ook mijn T-shirt uit. Nu is het Niall die begint te dagdromen. Ik moet er lichtjes van lachen. Mijn lach wekt hem uit zijn droom en hij stapt naar mij toe. "Je bent prachtig." Het doet me blozen. "Als de perfecte jongen het zegt." Al lachend begint hij me te kussen. Zijn handen glijden over mijn rug. Ik laat mijn handen glijden tot onder zijn broek. Wanneer we uit onze kus komen, geef ik hem nog een licht kusje op zijn wang en doe dan mijn bh uit. Om vervolgens een oude T-shirt aan te doen om te gaan slapen. Niall doet zijn broek uit en samen gaan we naar het bed. Daar nestelen we ons dicht bij elkaar en na een tijdje val ik in zijn armen in slaap.

Reageer (1)

  • AnneMalik

    Awh, Niall is echt lief! Ik kom hem pikken (:
    Snel verder alsjeblieft met uw geweldig verhaal!
    ow ja, KUDO! xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen